donderdag 3 april 2014

Opgemaakt #3

Het is bijna 3 maanden geleden dat ik mijn laatste opgemaakt artikel schreef en het werd echt weer tijd. Ik heb heel veel producten opgemaakt waar ik jullie mijn mening over wil geven. Het was heerlijk weer dus ik heb de foto's buiten in de tuin gemaakt.

  • DA- Nagellak Remover Pads. Toen ik deze pads kocht dacht ik dat het heel handig zou zijn voor als ik op vakantie was. Dat is ook zeker zo, maar ik vergat ze steeds mee te nemen. Opnieuw kopen? Ja, want ze zijn erg handig.
  • Essence Superheroes- Nail Polish Remover. Deze nagellakremover heb ik gebruikt in deze DIY. Ik vind hem ook erg fijn en hij ruikt ook erg lekker. Dat vind ik wel leuk omdat de meeste nagellakremovers enorm sterk naar alcohol ruiken. Opnieuw kopen? Als het zou kunnen wel maar het was een LE en hij is niet meer verkrijgbaar.
  • HEMA- Nagellakremover. Ik ben niet zo kieskeurig als het op nagellakremovers aan komt. Ik vind ze eigenlijk altijd wel goed. Net zoals deze. Er is niets bijzonders aan en hij doet waar hij voor bedoelt is. Opnieuw kopen? Nee, want ik heb nog 2 flesjes staan. 



  • HEMA Caring Black Orchid- Foaming Shower Gel. Dit is echt een van de fijnste douch producten die ik de laatste tijd gebruikt heb. Het schuimt heel goed en hij maakt mijn huid lekker zacht. Wat helemaal fijn is, is dat je hem ook als scheerschuim kunt gebruiken. 2 in 1 dus. Opnieuw kopen? Ja, dit was een mini versie dus ik ga een fullsize kopen.
  • HEMA- Scrub Cream. Deze scrub crème is best fijn. Hij maakt mijn gezicht goed schoon maar het is niet een heel bijzonder product. Opnieuw kopen? Nee,  ik heb een veel fijnere scrub gevonden.
  • Kniepp- Verzorgende Badolie. Badolie is voor mij onmisbaar in bad. Het maakt je huid echt heel zacht en weer helemaal gevoed. Opnieuw kopen? Ja, zeker.
  • Rituals Mei Dao- Rijk voedende bodycrème. Dit product vond ik toen ik mijn kamer aan het opruimen was. Hij is al heel oud en ik vond het niet veilig om te gebruiken. Opnieuw kopen? Misschien, ik ben wel erg benieuwd naar dit product.



  • Look by BIPA- Hypnotic Volume Mascara. Na 6 maanden komt er dan echt een eind aan mijn super tijd met deze mascara. Het is een de fijnste mascara's die ik heb gebruikt. Het is alleen heel jammer dat hij alleen in Oostenrijk verkrijgbaar is. Opnieuw kopen? Ja!
  • Action lipstick en oogschaduw paletten. Ook deze 3 producten vond ik toen ik mijn kamer aan het opruimen was. Dit waren een van de eerste make-up producten die ik had. Ze zijn oud en versleten en ik vond het tijd om ze toch weg te doen. Opnieuw kopen? Nee, ik ga toch voor make-up van betere kwaliteit.
  • Essence Mattifying Compact Powder- 10 Light Beige. Ik ben wel echt fan van de compact poeders van Essence. Dit was al mijn tweede poeder en ik heb alweer een nieuwe gekocht. Opnieuw kopen? Ja, ook al heb ik er al een.
  • Essence- I<3 Extreme- Crazy Volume Mascara. Crazy volume vond ik niet dat deze mascara mijn wimpers gaf. Het was wel een fijne mascara omdat er geen klontjes in zaten en het mijn wimpers mooi spreid. Opnieuw kopen? Misschien, als ik weer zin heb in een goede zwarte mascara.



  • Kruidvat- Lotion Pure. Over deze lotion heb ik een review geschreven. Ik was er toen al erg enthousiast over. Het is nog steeds een hele fijne reiniger! Als je een uitgebreid verhaal over de reiniger wil lezen klik dan hier. Opnieuw kopen? Ja, mijn huid vind hem prettig dus ik ga hem zeker opnieuw kopen.
  • Nutrimetics-Skin Fresh Toning Lotion & Skin Clean Cleaning Milk. Weer 2 producten die ik vond in mijn kamer. Deze reinigings producten heb ik ooit van mijn moeder gekregen. Al een paar jaar geleden en daarom doe ik ze weg. Ik heb ze niet super veel gebruikt maar vond ze wel fijn. Opnieuw kopen? Nee, het was best wel duur en zo fijn vond ik de producten niet.
  • Jumbo- Ooglotion. Ik was erg benieuwd naar deze oogmake-up reiniger omdat hij erg goedkoop was. Maar dat was ook goed te merken. Hij maakte mijn ogen wel goed schoon maar ze raakten daardoor erg geïrriteerd. Daarom heb ik het flesje ook niet helemaal leeg gemaakt maar gooi ik hem nu al weg. Opnieuw kopen? Nee!

  • Escada- Body Lotion. Deze fijne body lotion heb je misschien voorbij zien komen in mijn avondroutine artikel. Ik heb een hele tijd genoten van deze heerlijke body lotion maar ik ben blij dat hij op is zodat ik al mijn andere body lotions kan uit proberen. Opnieuw kopen? Nee, ik heb nog genoeg body lotions.
  • Kruidvat- Intensieve Handcrème. Dit is echt een super fijne handcrème die ook nog eens super lekker fris ruikt. Het trekt snel in mijn huid. De verpakking is heel handig om mee te nemen. Opnieuw kopen? Ja, dat heb ik ook al gedaan.
  • Nivea- Voedende Handcrème. Nog een handcrème. Dat komt omdat ik er altijd een in mijn tas heb zitten en de ander staat op mijn kamer. Deze zat in mijn kamer en daarom ziet de verpakking er niet zo mooi meer uit. De handcrème was prettig maar ik vond de handcrème van de Kruidvat fijner. Opnieuw kopen? Nee, ik heb een fijnere gevonden.


  • Schwarzkopf- Droogshampoo Fresh. Dit is best een fijne droog shampoo maar vooral voor licht haar. De poeder is heel wit en het geeft je haar een grijzige gloed. Ik vind dat persoonlijk niet heel fijn maar ik denk als mijn haar van de zomer lichter is, het niet zo raar meer staat. Opnieuw kopen? Misschien, als mijn haar lichter is.
  • Naomi by Naomi Campbell. Dit is een van mijn favoriete geurtjes omdat hij super lekker ruikt en ik er blij van wordt. Opnieuw kopen? Ja, het is mijn statement geurtje!
  • Mini Love. Nog een geurtje. Dit keer is het een zacht en zoet geurtje. Het is echt een meisjes geurtje. Ik vind het een hele fijne geur. Opnieuw kopen? Misschien, ik weet alleen niet waar hij vandaan komt.


  • Lifecare- Puistjes Patch. Op aanraden van een mede blogger (ik ben even vergeten wie, sorry.) heb ik deze plakkertjes gekocht. En ik verwachte er niet super veel van. Maar ze zijn toch echt heel fijn en ze werken echt. Opnieuw kopen? Ja, ze liggen alweer op mijn plankje.
  • Primark- Make- up doekjes. Ook dit product kocht ik omdat ik er al veel goede dingen over gehoord had. Maar ik vond ze niet fijn. Ze reinigde mijn huid niet goed en ze waren erg stug en droog. Opnieuw kopen? Nee.
  • Dr. van der Hoog- Hydro Active Dagcrème. Ook mijn favoriete dagcrème is op. Ik vind het een super fijne dagcrème voor in de winter omdat het mijn huid goed hydrateert. Voor de zomer is hij net iets te vettig voor mijn huid dus dan gebruik ik liever een andere dagcrème. Opnieuw kopen? Ja, volgende winter komt er zeker weer een nieuw potje.
  • Dr. van der Hoog- Carming Chocolate Masker. Het laatste product is een erg fijn chocolade masker die mijn huid lekker zacht maakt. Ik vind het altijd leuk om maskertjes uit te proberen en deze is echt een blijvertje. Opnieuw kopen? Ja.

Welk product heb jij voor het laatst opgemaakt?

xoxo Naomi

12 opmerkingen:

  1. Holy crap wat maak jij veel spullen op! Zoveel producten heb ik niet eens, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig zijn dit je opgemaakte producten verdeeld over drie maanden, anders was het echt heel veel haha. Die mascara van de bipa heb ik ook gehad, en hij is inderdaad heel erg fijn. Jammer genoeg niet te koop in Nederland.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je veel producten opgemaakt! Echt leuk om te zien! Die Hema douche schuim lijkt mij ook heel lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een hoop! Ik vind de handcrème van Nivea heel fijn! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vet leuk! Ik ga zeker in de winkels er naar kijken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW, lekker veel producten opgemaakt. En ook hele fijne <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je veel opgemaakt, lijken mij erg fijne producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha wat veel! Ik had idd ook niet verwacht dat die Lifecare- Puistjes Patch zou werken. Fijn dat het positief verrast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt veel producten heb je opgemaakt, haha! Lijken me wel erg fijn. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel veel producten heb je inderdaad opgemaakt wauw! liefs en een goed weekend x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow! Heel veel dingen opgemaakt. Ik ben echt zo lang bezig om producten op te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!