zondag 6 april 2014

Review: Catrice Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine Base

Meteen toen de eerste persberichten waren vrijgegeven, kon ik niet wachten tot deze primer te koop was. Ik was erg benieuwd omdat het een olievrije primer is. Dus ik stapte de Kruidvat binnen en kocht hem.

De verpakking ziet er simpel en overzichtelijk uit. Op de achterkant staat een korte beschrijving van het product. Het claimt dus dat het je huid niet laat glimmen en het je poriën verkleind. Het product bevat geen parabelen, olie en parfum. Dat is heel fijn en goed voor je huid.

De tube is heel hygiënisch te gebruiken. Hij is makkelijk te gebruiken en makkelijk schoon te houden.

De primer is wit als je hem op je huid aan brengt. De substantie is erg fijn. Heel romig en helemaal niet waterig.
Als je de primer uitsmeert lijkt het eerst als of het een beetje glimmend is. Toch wordt gezegd dat het dat juist niet doet.
Na een paar seconde, als de primer is ingetrokken in de huid, is het glimmende helemaal weg. De huid is mat en de poriën zijn minder zichtbaar. Precies wat het beloofd.

Alles bij elkaar vind ik het een heel fijn product en gebruik hem bijna dagelijks. Hij is voor €4,59 verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

 Gebruik jij een primer?

xoxo Naomi

9 opmerkingen:

  1. ik ben echt gek op deze primer! gebruik deze iedere morgen
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Primers zijn zo fijn! Deze wil ik wel een kans geven! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze moet ik hebben, ik glim te veel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er goed uit, zelf gebruik ik er een van essence, ook perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hem nog niet, maar ik wil hem wel heel graag hebben. Vooral vanwege het glimmen lijkt hij me ideaal.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er goed uit! Zeker voor dat prijsje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt goed! En ook nog eens een erg fijn prijsje <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!