zaterdag 22 maart 2014

Avondroutine

Ik ben niet heel goed in het onderhouden van routines zoals elke week een maskertje, nagelslakken of mijn haar krullen. Maar iets wat ik wel doe, is mijn huid goed schoon houden en verzorgen. In dit artikel laat ik jullie zien welke producten ik elke avond gebruik


  • Byphasse- make-up doekjes. Dit zijn naar mijn mening echt de allerbeste en fijnste make-up doekjes die er zijn. Ze zijn heel goedkoop en ik kan niet meer zonder ze.
  • Kruidvat- lotion Pure. Ik vind deze reiniger heel fijn. Het is speciaal voor de onzuivere huid en ik merk dat hij echt helpt. Mijn huid is een stuk rustiger en voelt fris aan.



  •  Nivea- Soft. Al bijna 10 jaar kan ik echt niet zonder deze crème. Het is een super fijn product die je echt voor alles kan gebruiken.
  • lief!- lipgloss!. Deze lipbalsem heb ik voor mijn verjaardag gekregen van mijn nichtje en hij is heel fijn. Het heeft een lekkere bloemen lucht en maakt mijn lippen lekker zacht en dat vind ik fijn als ik ga slapen.

  • Escada- Body Lotion. Als ik ergens te veel van heb, zijn het wel body lotions. Ik koop ze steeds weer terwijl ik weet dat ik ze echt niet nodig heb. Om door mijn steeds groter wordende voorraad heen te komen gebruik ik het nu elke avond om mijn benen in te smeren. De lotion die je hier boven ziet heeft een hele sterke geur die ik zelf niet altijd even prettig vind. Maar omdat ik vaak toch meteen in slaap val heb ik er geen last van.
  • Yves Rocher- Long-Lasting Moisturizing Hand Cream. Handcrème is ook een onmisbaar onderdeel in mijn avondroutine. Na een lange dag zijn mijn handen wel toe aan een goede moisturizer. Deze handcrème van Yves Rocher is daar heel fijn voor en ik gebruik hem heel veel.
  • BeautyBird- Fly High! Active Foot Gel. Ook mijn voeten zijn na een lange dag van school, werk of niets doen toe aan rust en een lekkere frisse voetcrème. Deze crème zat in een Glossybox en sindsdien gebruik ik hem heel vaak. Het enige nadeel aan voetcrème vind ik dat ze altijd een vieze geur hebben. 

Van welk soort product heb jij er echt te veel?

xoxo Naomi

6 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk om te zien! De Nivea Soft vind ik ook zo fijn en je kan er ook inderdaad zoveel mee. Ik denk dat ik vooral met lippenbalsems er teveel heb, maar probeer er nu wel een paar op te krijgen voordat ik weer een nieuwe koop haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Agosh die lipbalsem van lief is echt schattig. Die lotion van de Kruidvat zou perfect zijn voor mij. Ik heb namelijk ook last van een onzuivere huid.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die nivea soft is echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne producten. De lippenbalsem lijkt mij erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijken me fijne producten :D x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!