woensdag 19 maart 2014

DIY: Nagellakremover in een potje


Bij verschillende merken zie ik steeds vaker het verschijnsel 'Nagellakremover-in-een-potje-waar-je-je-vinger-in-moet-stoppen'. Ik vind het zelf een heel handig idee en was er erg benieuwd naar. Dus ik kwam op het idee om het zelf te maken.
Alles wat je nodig hebt is:
  • Leeg en schoon potje met een brede opening (jampot)
  • Schuursponsjes
  • Nagellakremover
  • Schaar
Je hebt alleen het zachte gedeelte van de sponsjes nodig dus ik heb eerst het harde groene laagje er voorzichtig af getrokken. Het gaat heel gemakkelijk, maar pas op dat je het zachte sponsje niet scheurt.

Met de schaar knip je een van de sponsjes zo dat het precies onder in je potje past. Dit doe je zodat de nagellakremover niet allemaal onder in het potje gaat zitten.

Daarna vul je het potje verder met sponsjes. Probeer de sponsjes vooral langs de rand te doen zodat er in het midden een gaatje overblijft voor je vinger. De stukjes die je afgeknipt hebt kun je in het gaatje stoppen zodat hij niet te diep wordt.

Ik had verschillende kleuren sponsjes en heb ze afgewisseld zodat er een leuk effect ontstond.

Als je het potje helemaal vol hebt gestopt met sponsjes, ga je hem vullen met nagellakremover. 

De nagellakremover die ik heb gebruikt was een beetje stroperig en daarom duurde het een tijdje voor het was ingetrokken. 

Als alle nagellakremover er inzit doe je de deksel erop en je bent klaar!

Zelf vond ik het potje een beetje saai en heb hem versiert met washi tape en een label gemaakt voor op de deksel.

Wat vind jij van 'Nagellakremover-in-een-potje-waar-je-je-vinger-in-moet-stoppen'?

xoxo Naomi

6 opmerkingen:

  1. Dit is echt een leuke DIY haha. Plus je hebt hem leuk versierd, zo staat het ook nog leuk op je bureau.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo kan het ook inderdaad, leuk! Ik vind die superheroes remover sowiezo heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik koop altijd zo'n potje in de winkel, maar zelf maken kan natuurlijk ook. Nooit over nagedacht eigenlijk!

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zag dit al eerder inderdaad leuk gedaan! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, wat slim! En het ziet er nog leuk uit ook! Heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Ziet er echt schattig uit en het is handig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!