dinsdag 1 april 2014

100 volgers!!

Dankjulliewel! Ik was nog helemaal blij met mijn 50 volgers toen ik ineens een mailtje kreeg met het bericht dat ik al 100 volgers had. Ik krijg zoveel energie van het feit dat 100 mensen mijn blog leuk genoeg vinden om hem te volgen. Het geeft me ook veel zin om door te gaan met schrijven. 

Ter ere van mijn 50 volgers had ik een winactie georganiseerd en doordat ik een tijdje afwezig ben geweest heb ik die met een maand verlengt. Je kunt dus nog meedoen tot 23 april! Klik hier om naar de winactie te gaan

Nogmaals bedankt voor jullie support! Jullie zijn de beste!

xoxo Naomi

12 opmerkingen:

  1. Jeeej, wat leuk! Doe zo verder :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was ook zó blij toen ik 100 volgers had!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een heerlijk gevoel heh!!! gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeeej! Wat goed van je, nu ik kijk heb je er alweer twee bij :D Ga zo door meis!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met je 100 volgers, inmiddels al 105 hihi :-) Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!