maandag 31 maart 2014

Beauty favorieten: Maart


De lente is weer echt begonnen en daar wordt ik blij van! Alles wordt weer fris en fruitig. Vanaf deze maand ga ik mijn favorieten iets anders aanpakken. Ik ga nu over tot alleen beauty favorieten omdat het best lastig is om voor andere categorie├źn steeds iets nieuws te vinden. Beauty producten vind ik ook het leukst om over te schrijven. Ik kan niet wachten om jullie mijn nieuwe baby'tjes te laten zien. Want dat zijn ze echt. Het zijn top producten!

Catrice- Prime and Fine Pore Refining Anti-Shine Base

Ik was erg benieuwd naar deze base omdat ik een erg glimmende huid heb. Dit is mijn eerste base maar ik vind hem super fijn! Ik ga er nog een review over schrijven dus ik ga er niet te veel over vertellen. Dus als je een uitgebreid verslag over deze base wil lezen, moet je even geduld hebben. 

Gosh- Natural Touch Cream Blusher 001 Peachy Rush

Ik vond de kleur van de blush heel mooi en daarom kocht ik hem. Pas toen ik hem voor het eerst wou gebruiken kwam ik er achter dat het een cream blush was. Ik was daar vreemd genoeg wel blij mee want ik was al een tijdje opzoek naar een mooie cream blush. De kleur van de blush is knal oranje en op mijn huid kleurt hij een beetje roze. Ik vind het echt een super mooie kleur.
 

Catrice- Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof 010 Translucent

Dit was echt een product uit de nieuwe Catrice collectie waar ik erg benieuwd naar was. Helemaal omdat het een waterproof poeder is. Echt waterproof vind ik hem niet maar als nog is het een heel fijn poeder. Het is een hele lichte poeder die geen echt kleur achter laat. Dat vind ik erg prettig omdat poeders vaak te donker zijn voor mijn lichte huidje. 

Catrice- Made to Stay Longlasting Eyeshadow 060 Jennifer's Goldrush

Deze oogschaduw vond ik in het 'uit het assortiment' bakje bij de Kruidvat. Het is een goud kleurige cream eyeshadow met veel shimmer. Echt een oogschaduw voor mij! En hij was maar €1! Ik weet niet of hij er nog steeds is maar anders zou ik er zeker even naar kijken als ik jou was.

Rimmel- Apocalips 402 Across the Universe

Na veel goede artikelen en reviews was ik toch om en heb ik gekozen voor een heldere rood. Ik heb een lange tijd getwijfeld of ik hem wel zou kopen want ik ben niet zo'n fan van lipglossen. Maar dit is echt niets als een lipgloss. De kleur is heel intens en blijft heel lang zitten! Echt een aanrader!

Wat vind je ervan dat ik mijn favorieten heb veranderd?

xoxo Naomi

7 opmerkingen:

  1. Mooie favorieten, ik ben erg benieuwd naar Across the Universe!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben erg benieuwd naar de prime & fine base xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zo benieuwd naar de apocalips! Het lijkt me echt een geweldig product!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die prime and fine vind ik zo ontzettend fijn kan niet meer zonder
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Al je favorieten vind ik leuk haha. De prime and fine base lijkt mij heel fijn, omdat ik ook een glimmende huid hebt en wordt er soms gek van.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De blush heeft een mooi kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie producten! Prime and fine van Catrice heb ik ook <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!