woensdag 3 september 2014

Terug van weggeweest

Hoi, ik ben weer terug! Ik heb een heerlijke vakantie gehad! Het is zo snel voorbij gevlogen. Het was echt een hele bijzondere ervaring en ik heb er enorm van genoten. Ik wist helemaal niet wat ik moest verwachten want ik ging voor het eerst mee met een groepsreis. Maar het is me reuze meegevallen. Het was een erg leuke groep met allemaal super aardige mensen! We hebben super leuke dingen gedaan en ik heb me geen moment verveeld. Het was heerlijk weer op Kos en ik ben ook lekker bruin geworden. Om je een beetje een idee te geven wat we gedaan hebben laat ik je wat foto's zien. Ik had zelf geen camera mee maar gelukkig waren mijn reisgenoten wel zo slim en hebben ze heel veel foto's gemaakt.


Op een van de eerste avonden zijn we met een paar mensen naar het strand gegaan om daar te kijken naar Turkije. Dat klinkt misschien een beetje gek maar als je goed kijkt aan de rechterkant van de foto dan zie je daar lampjes. Nou daar ligt Bodrum. Vanaf Kos is Turkije goed te zien en 's avonds is het erg leuk omdat je dan alle lichtjes van Bodrum ziet.

Ja, een jumpfoto. Daar kun je er nooit genoeg van hebben.

Onderweg naar een kerkje kwamen we door een stadje met heel veel ruïnes. Ik heb iets met ruïnes. Ze hebben vaak veel meegemaakt en zijn doorleeft. Ik vind dat altijd erg mooi.

 Het uitzicht vanaf de berg was adembenemend.

Met de hele groep hebben we een Griekse avond bijgewoond. Het was erg leuk omdat je afwisselend eten en dans had. Het was erg gezellig een heel mooi!

Met een paar mensen hebben we een dag een quad gehuurd en zijn we het hele eiland overgereden. Ik was de enige zonder rijbewijs dus was verdoemt tot achterop zitten. Heel erg vond ik het niet want ik ben niet zo'n held. Ik heb de hele dag lekker achterop gezeten en me prima vermaakt!

Zie ons crossen!

Onderweg op de quadtocht kwamen we langs een prachtig strand waar we even gezwommen hebben en ook wat gegeten hebben.
Het was echt een super mooi strand waar je bijna 100 meter de zee in kon lopen. Je kon daar dan ook nog gewoon staan.
Een van de jongens was fotograaf en had een hele mooie camera mee. Hij vond het niet erg als ook andere er foto's mee maakte dus daar maakte ik dan graag gebruik van. Want ik vind het heerlijk om foto's te maken. Deze foto vond ik gewoon grappig.

Deze foto heb ik ook gemaakt en ben ik stiekem best trots.

Hier heb ik de meeste tijd van de vakantie doorgebracht. Het zwembad. Hier kwam de hele groep bij elkaar om een plan te bedenken voor die dag. Vaak kwam het erop neer dat we gewoon bij het zwembad bleven liggen 

Op een dag kwamen we toch met een plan en hebben we scooters gehuurd en zijn naar hetzelfde strand gereden waar we ook met de quads geweest waren. Het was ons zo goed bevallen dat we nog een keer wouden.

 Op de een na laatste dag zijn we met een boot weg geweest.

We waren als eerst aan boord en hadden meteen het hele voordek bezet.

Ik vind het altijd erg leuk om 'hoofdfoto's' te maken. Ik wil het niet meteen portretten noemen maar dat zijn het eigenlijk wel.
Ja, je hebt er altijd mensen tussen zitten die gewoon enorm fotogeniek zijn.

Duckface!

Het was echt enorm chill aan boord en iedereen vond het leuk!

Ook deze foto heb ik weer gemaakt en vind ik echt heel leuk!

Ja ik moet zelf toch ook maar weer een keer op de foto. Je kunt wel erg goed zien dat ik niet enorm veel verkleurd ben. 

Dit is toch op en top vakantie?

Dit was een ander eilandje waar we heen gevaren waren. Het wordt het sponzeneiland genoemd. Hier worden veel natuursponzen opgedoken en verwerkt. Het was erg leuk om te zien hoe dat in zijn werk gaat.

Dit was de hele groep met wie ik 14 super leuke dagen op Kos gehad heb! Het is echt een vakantie geweest om nooit te vergeten!


Hoe was jouw vakantie?

xoxo Naomi

1 opmerking:

  1. Zoo heerlijk die zonnige foto's! Die jump foto is leuk!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!