zaterdag 6 september 2014

Tag: Liebster Award #2

Voor de 2e keer ben ik genomineerd voor de Liebster Award. Dit keer door Amber. Ik vind het altijd erg leuk om tags in te vullen dus ik ga deze nominatie zeker aan!


1. Wat heeft je geïnspireerd om je blog te beginnen en sinds wanneer is die online?
Ik ben geïnspireerd door zowel meiden die ik kende van school en de serie Awkward. Toen ik net op de middelbare school zat waren er een paar meiden die ik niet super goed kende maar waar ik wel van wist dat ze een blog hadden. Ik ben er eens naar gaan kijken en het leek me super leuk om dat ook te gaan doen. De serie Awkward heeft me geïnspireerd omdat de hoofdpersoon er ook een blog heeft wat ze een beetje als dagboek gebruikt. In het begin was mijn blog ook een beetje mijn uitlaatklep van alle dingen die ik mee maakte. Sinds ongeveer een jaar ben ik het echt intensief gaan gebruiken om vooral te schrijven over beauty, fashion en nog steeds wel een beetje mijn dagelijks leven. Mijn blog bestaat sinds februari 2011.

2. Wat moeten lezers absoluut weten over jouw blog?
Dat ik niet lieg over dingen die ik op mijn blog zet. Ik ben een eerlijk persoon en dat wil ik ook op mijn blog laten zien.

3. Wat is jouw favoriete item in je kledingkast?
Ik heb sinds ik op vakantie ben geweest echt een liefde opgebouwd voor kimono's. Eerst vond ik het nogal rare dingen maar nu kan ik echt niet meer zonder. Ze zijn ideaal voor op het strand maar ook hier in het koude Nederland kun je ze gewoon dragen op een lange broek en een basic hemdje.

4. Wat doe je op regenachtige dagen?
Lekker in mijn bed liggen met een kopje thee en een goede film!

5. Waar zie je jezelf over 15 jaar?
Ik hoop dat ik dan een leuk gezinnetje heb met wie ik gelukkig ben!

6. Wat is jouw grote talent of jouw grote droom?
Ik heb niet echt een groot talent voor iets en er is ook niet iets waarvan ik droom. Ik ben eigenlijk wel tevreden met wat ik heb en ben.



7. Als je een karakter in een film mocht spelen, wie zou dat dan zijn en in welke verhaal?
Op de een of andere manier moet ik meteen denken aan de Sound of Music. Het is niet mijn favoriete film maar het is wel een film die ik altijd echt mooi heb gevonden. Ik vind zelf Gretl altijd super schattig en heel lief. Het lijkt me echt leuk om haar te spelen.

8. Hoe ziet een normale dag van je leven eruit?
Ik ga nog naar school dus daar ben ik het grootste gedeelte van de dag. Als ik thuis kom maak ik mijn huiswerk en werk ik aan mijn blog. Niet heel veel bijzonders.

9. Wat is jouw favoriete seizoen? En waarom dan?
Zomer. Ik ben een echte koukleum en in de zomer is het lekker warm. 

10. Welke gedachte kan een glimlach op je gezicht toveren?
Alle leuke herinneringen die ik overheb gehouden aan de vakantie op Kos.

11. Welke 3 dingen staan op dit moment bovenaan je verlanglijstje?
- Warm weer
- Goed gezelschap
- Lekker eten
(Het is nu namelijk koud en het regent.)



Dit waren mijn antwoorden op de vragen van Amber. Ik ga nu zelf ook 11 mensen nomineren om mijn vragen te beantwoorden.

De gelukkige zijn:
Aurelie
Veronique
May
Kim & Brittany
Melanie
Thatcitychic
Irma
Kim
Esmee
Kimberley
Anouck
Jullie zijn bij deze genomineerd voor de Liebster Award.

De regels zijn als volgt:
De persoon die je genomineerd heeft, link je naar terug in je eigen artikel. Je beantwoordt de onderstaande 11 vragen in dat zelfde artikel. Je moet zelf ook weer 11 bloggers nomineren. Deze bloggers moeten minder dan 200 volgers hebben op Bloglovin'. Voor de genomineerden verzin je 11 vragen. Het is handig om de bloggers die je genomineerd hebt te laten weten dat ze genomineerd zijn zodat ze de vragen kunnen beantwoorden.

Mijn 11 vragen voor jullie:
1. Wat is de gedachte achter je blog naam?
2. Met welke bekende Nederlander zou je nooit op date willen gaan?
3. Zonder welke app zou je niet meer kunnen leven?
4. Bij welke film kun je het niet meer droog houden?
5. Wie kan je altijd blij maken?
6. Welk make-up product zou je iedereen aanraden?
7. Wat is je lievelingseten?
8. Waar zou je graag willen wonen?
9. Als je 1 dag van leven kon wisselen met wie zou dat zijn?
10. In welk boek zou jij precies thuis passen en waarom?
11. Waar haal jij je inspiratie vandaan?

Als je niet genomineerd bent maar het toch leuk vind om de vragen te beantwoorden dan kan je dat doen in een reactie!

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen waarom je begonnen bent! En over zoveel jaar zie ik jou ook wel met een leuk gezinnetje. Lief dat je me genomineerd hebt! Ik zal even kijken of ik er een artikeltje van kan maken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen! Ik ga er binnen kort mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!