zaterdag 3 mei 2014

Fotodiary #5

De afgelopen week was voor mij lekker rustig. Het was mijn eerste week van de vakantie en ik heb me goed vermaakt. Het begon allemaal vrijdagochtend met de examenstunt op school. Ik doe dit jaar zelf geen examen maar veel mensen die ik ken wel. Ze hadden er een mooi feestje van gemaakt en het was heel gezellig.


Het thema van de examenstunt was dit jaar army. Ik kreeg van mijn vriend deze pet op maar ik kon hem de rest van de ochtend niet terug vinden dus ik liep op school rond met een uniformpet.

Toen ik thuis kwam waren mijn mooie hardloopschoenen binnen gekomen en ze lopen heerlijk.

Mijn koningsdag was niets anders dan de hele dag op straat muziek maken met het orkest. Ik vind het altijd erg leuk en gezellig.

Tussen het spelen door ben ik met een stel vrienden naar de zandverstuiving in de buurt te gaan. We hebben leuk Triviant gespeeld.

Ik vind het altijd heerlijk om naar de zandverstuiving te gaan. De natuur is er prachtig en het uitzicht is ook heel mooi.

Zondag is altijd mijn plan-dag. Ik plan voor de aankomende week alles wat ik moet doen. Het is heel handig en het is makkelijk.

Ik rust altijd goed uit van een rustig zondagje in bed. Goed uitrusten met een mooie film.

Op zondag eten wij altijd gebakken aardappeltjes. Vandaag waren het een beetje gekke aardappeltjes want ze waren vierkant.

 Maandag begon ik erg vroeg want ik moest werken bij de supermarkt.

Nadat ik klaar was met werken ben ik met mijn zusje en mijn nichtje een uurtje gaan fietsen om in een dorp verderop wat dingetjes tet gaan kopen.

Mijn oma was heel lief en ze had taart gekocht. Het was echt een hele lekkere kersentaart.

Dinsdag ging ik met mijn vriend, moeder, zusje, haar vriend, tante en twee nichtjes naar Amsterdam.

Als eerst zijn we naar het Rijksmuseum geweest. Het was enorm druk in de trein dus zijn we eerst even bij de vijver gaan zitten om wat te eten.

Yes, ik heb alle beroemde schilderijen gezien en nu voel ik me een echte Hollander.

Nachtwachtselfie!

De bibliotheek is echt een super mooie plek om heen te gaan. Als je in het Rijksmuseum bent is het echt een aanrader!

Tuurlijk werd de dag afgesloten met een bezoekje aan de Mac.

Na een lange dag museum bezoeken, winkelen en in het enorm drukke ov reizen was een koffie zeker op zijn plaats.

Mijn favoriete snack van dit moment is banaan met kaneel. Het is een verrassende smaak en echt precies wat ik lekker vind.

Ook woensdag moest ik weer werken. Ik draag hier mijn nieuwe haarstiek van de Urban Outfitters die ik in Amsterdam gekocht heb.

Onze nieuwe keuken is deze week gezet en nu hoef ik niet meer naar de bijkeuken om iets uit de koelkast te halen, de kamer om iets klaar te maken of de badkamer om water te halen.

Mijn eerste maaltje uit de nieuwe keuken. Noedels.

 Donderdag was mijn verjaardag. Ik werd verrast met een lekker ontbijtje op bed.


Mijn ouders vinden het altijd leuk om slingers op te hangen als er iets te vieren is. Het geeft je ook echt het gevoel dat je jarig bent.

Omdat het mijn verjaardag was mocht ik kiezen wat we gingen eten en ik koos plaatpizza. Het is een super snelle manier om voor veel mensen pizza te maken.  

En dit was het resultaat.

Aan het begin van de week was mijn vriend geslaagd voor zijn rijbewijs dus we gingen een stukje rijden.

En als afsluiter van een geslaagde verjaardag een lekker ijsje!

Hoe was jou week?

xoxo Naomi

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Wat een leuke foto's allemaal! Banaan met kaneel lijkt mij inderdaad best wel lekker! En plaatpizza is echt hemels! hihi

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's en wat een hoop lekker eten, zeg! En wow, echt een hele mooie keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en met dat je vriend zijn rijbewijs heeft gehaald! :) Wat is jullie nieuwe keuken mooi trouwens, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh leuke foto's ! En nog gefeliciteerd met je verjaardag :)

    Liefs, xx
    PS: je hebt echt een leuke blog! Ik volg je nu via bloglovin' :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke dairy! Je hebt veel leuke foto's gemaakt :D . Nog gefeliciteerd met je verjaardag trouwens!

    Xjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!