donderdag 1 mei 2014

Verjaardag winactie [Gesloten]

Hoera voor mij! Vandaag ben ik 18 geworden! En om het te vieren trakteer ik jullie met een winactie.

Je kunt dit hele schattige noteblok van de H&M winnen. Wat moet je hier allemaal voor doen?
  • Mij volgen op Bloglovin' en dit bericht liken.
  • Een reactie achterlaten met een geldig e-mailadres. Laat ook even weten of je nog extra stappen gedaan hebt.
Deze stappen mag je doen om extra kans te maken.
De winactie is open voor mensen uit Nederland en BelgiĆ«. Je kan mee doen tot 18 mei en 19 mei zal ik de winnaar bekent maken. 



Heel veel succes!

xoxo Naomi

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! Nu ben je volwassen hihi!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een hele fijne dag van! :D Ik sla de winactie even over, maar ik wens iedereen heel veel succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Geniet maar van je dagje :D ik doe graag mee: ik volgde je al op Bloglovin en alle andere stappen (dus ook de extra) heb ik ook even gedaan :) groetjes! (hernameiseva@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd, ik volg je al hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteeerd met je verjaardag!!! Ik sla hem ook over, heel veel succes allemaal. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd!! Enne wat een leuk boekje zeg! Maak graag een kansje;) groetjes ilse prins, wiefiej@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd x x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb vandaag trouwens je pakketje ontvangen, zo leuk! Nog eens heel erg bedankt xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!