zondag 16 maart 2014

Tag: Internet ABC

De laatste tijd heb ik problemen gehad met mijn laptop. Vorige week was ik het zo zat dat ik een nieuwe laptop gekocht heb! Om afscheid te nemen van mijn geliefde Toshiba leek het me leuk om de internet abc tag te doen.

B= bloglovin'.com Deze kon echt niet ontbreken. Ik kijk echt dagelijks op bloglovin' om allemaal leuke blogs te checken.
C= camptakota.com Dit is de site van een super leuke film.
D= duits.nl Ik heb geen idee waarom deze er tussen staat.
E= eo.nl/jongerendag Dit jaar ga ik ook weer naar de EO jongerendag en ik heb er super veel zin in!
F= facebook.com Tja, ik denk dat dit geen uitleg nodig heeft.
G= google.com Ik kan gewoon niet zonder Google.
H= hotmail.com Via hotmail krijg ik mijn persoonlijke mail binnen. 
I= itslearning.com Dit is een site die ik veel gebruik voor school omdat ze daar onze opdrachten opzetten.
J= jumbo.*********.nl Ik ga jullie niet precies de site geven maar dit is de site van de werkomgeving van de supermarkt waar ik werk.
L= live.avro.nl Hier kijk ik altijd 'Wie is de mol?' op. Ook de voor- en nabeschouwing. Dat is net zo leuk als de gewone afleveringen.
M= mail.google.nl Voor mijn blog gebruik ik een gmailadres en dat bevalt me ook wel goed.
N= nos.nl/os2014 De laatste tijd is deze site non-stop aanwezig geweest. Lekker mee genieten met onze sport helden! 
P= postcrossing.com Deze site is echt de moeite waard om op te kijken. Het is een heel leuk initiatief, maar wel een beetje lastig om zo snel uit te leggen. 
R= recensiekoning.nl Ik lach me altijd helemaal krom om de recensies van de Recensie Koning. Ze hebben altijd super grappige artikelen.
S= starduck-s.blogspot.nl Yes, mijn eigen blogje staat er ook tussen.
T= tumblr.com Op Tumblr kan ik me echt uren zoet houden. Lekker niets doen. 
U= uitzendinggemist.nl Ik kijk bijna geen tv en als ik dan toch iets wil zien, kijk ik het vaak even terug.
W= weheartit.com Net als op Tumblr kan ik hier ook uren foto's bladeren
Y= youtube.com Dit is een site waar ik te veel op aan het kijken ben. 

Welke site bezoek jij het meest?

xoxo Naomi

5 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n post! Veel van deze sites kende ik nog niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat leuk zo'n post zeg! hihi deze sites kende ik nog niet
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig, itslearning gebruik ik ook voor school haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Story of my life! haha
    Dank je voor je lieve reactie op onze blog. Ik stel voor dat we elkaar misschien blijven volgen? We hebben alweer een nieuwe post.
    xo
    Leila (van Leopard&Lipstick)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!