woensdag 5 maart 2014

Reminder winactie! [gesloten]

Ik heb het deze week echt heel druk gehad en het word alleen nog maar drukker. Daarom heb ik besloten om even een break te nemen. Als het goed is ben ik op 16 maart weer terug. Maar ondertussen kun je nogsteeds mee doen met mijn winactie! Er zijn al een hele boel producten bekent gemaakt. Hier zijn ze allemaal op een rijtje:
  • Catrice- 22 Bricky Mouse
  • Essence Get Bigger Lashes- Tripple Black
  • Ceramides- zen flower masque
  • Yves Rocher- Teint Fluide Zero Defaut
  • Essence French Manicure-Tip Guides
  • Roze panterprint pincet
  • Maybeline Super Stay 24h Concealer
Als je wil weten of er nog meer producten bij zijn gekomen kijk dan op mijn Instagram.

Klik hier om naar de winactie te gaan. 

xoxo Naomi

3 opmerkingen:

  1. ik doe mee meis! ik volg je via google friend connect hoop dat je terug volgt :) liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het enkel voor Nederlanders is anders deed ik mee.
    Je kan gerust op mijn site kijken want ik organiseer ook een give-away ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winactie! Ik sla hem even over, maar ik wens iedereen heel veel succes! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!