zaterdag 8 februari 2014

H&M whislist

Alweer een tijdje geleden kwam H&M met hun nieuwe voorjaarscollectie. Net als elk jaar zitten er weer erg leuke dingen tussen. Lees verder voor de dingen die ik zeker ga kopen dit voorjaar.

Jas van wolmix €49,95
Ik vind ovesized jassen altijd super leuk en deze lijkt me ook lekker warm. Ik vind het wel een beetje jammer dat je hem niet dicht kunt doen maar daar valt wat op te verzinnen.

Gebreid vest €19,95
Een simpel vest is nooit verkeerd. Ik vind deze kleur erg leuk en ik denk dat hij goed te combineren is met een lekker fel kleurtje.

Jurk van brokaat €59,95
Deze jurk vind ik echt super mooi! Het is precies wat ik al tijden zoek. Meteen bestellen maar!

Gebreide trui €19,95
Nog een oversized trui want die zitten gewoon super lekker. Het borstzakje vind ik erg leuk en het heeft een leuk effect.

Ik vind de kleuren van deze ketting vooral heel mooi! Het is een hele lichte kleur roze en dat is mooi te combineren met bijna alles.



Een licht trui is altijd erg fijn in de zomer als het een beetje fris is.

Cirkelrok €14,95
Ik vind rokjes altijd erg leuk en helemaal als ze een leuk printje hebben, zoals deze bloemetjes.

Demin jack €39,95
Ik vind dit jasje erg leuk omdat hij uit verschillende materialen is gemaakt. Hij heeft zowel leer als demin en dat vind ik een goede combi. 

Paperclips €2,95
Dit is een nogal random artikel om bij de H&M te kopen maar ik ben helemaal gek van pugs en deze paperclips zijn zo schattig!

Chelseaboots €29,95
Ik vind dit model laarsjes zo leuk! Ze zijn heel simpel en elegant. Het is alleen jammer dat ze er niet in mijn maat zijn. 

Wat vind jij van de nieuwe H&M collectie?

xoxo Naomi

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!