dinsdag 11 februari 2014

FOTD: Valentijnsdag


In deze FOTD laat ik je een hele simpele en frisse Valentijnsdag look zien. Ik vind het een super leuke look en je kunt hem natuurlijk ook elke andere dag van het jaar dragen. 

Dit zijn alle producten die ik gebruikt heb:
  • Catrice Camouflage Cream- 010 Ivory
  • Hema BB cream - 01
  • Essence Compact Powder- All About Matt
  • Basic Concept Bronzing Powder- Nr. 1
  • Skeyeline- Shimmer Powder
  • Yves Rocher Blush- 21 Abricot√©
  • Catrice Eyebrowset
  • Maybelline Color Tattoo- 65 Pink Gold
  • Yves Rocher Sexy Pulp- 01. Noir
  • Catrice Ultimate Colour- 080 My Red Card
Zoals je kunt zien heb ik mijn make-up erg minimaal gehouden en knallen vooral mijn lippen. Door veel zachte kleuren te gebruiken die dicht bij je eigen huidskleur liggen, krijg je dat effect. 

Deze look is erg geschikt voor een valentijnsdate of een feestje en je kunt er zeker van zijn dat het de hele dag blijft zitten!

Ga je nog iets leuks doen met Valentijnsdag?

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!