woensdag 5 februari 2014

Tag: Liebster Award

Al veel bloggers heb ik deze tag zien invullen en ik vond hem altijd erg leuk om te lezen. Ik ben nu ook getagd door Laura van 'if love would be the food of life'. Ze heeft weer een stel leuke vragen bedacht die ik voor jullie ga beantwoorden. 

Vraag 1: Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik ben deze maand al 2 jaar aan het bloggen. Ik heb in die 2 jaar maar 1 blog gehad en dat is Life as my self. Ik gebruikte het eerst om een beetje van me af te schrijven wat me bezig hield, maar pas sinds een paar maanden ben ik echt serieus bezig met mijn blog. Ik wil graag mijn mening over dingen geven en beauty is een van mijn favoriete onderwerpen. Ik vind het ook super leuk om te zien dat niet de enige ben die het leuk vind om over beauty te schrijven. 

Vraag 2: Wat is jou favoriete blog?

Pff dat is een lastige vraag. Ik heb niet echt een favoriete blog maar een blog waar ik zeker op kijk als er een nieuw artikel verschijnt is Anne Solveig. Ik vind dat ze erg goed schrijft en leuke artikelen heeft.

Vraag 3: Wat is je meest waardevolle bezit?

Qua geld waarde is dat mijn laptop. Het is ook mogelijk dat ik nog ergens iets heb liggen wat antiek is en heel veel geld waard. Dat lijkt me alleen niet erg waarschijnlijk. Iets waar ik echt niet zonder kan en niet te vervangen is, zijn alle dingen die ik gekregen heb en voor mij een emotionele waarde hebben. Het zijn vooral dingen van vroeger of dingen van mensen die er niet meer zijn. Die dingen zijn niet te vervangen.


Vraag 4: Heb je huisdieren?

Ja, ik heb een kat. Hij heet Spooky en hij is bijna 10 jaar oud. Het is een rode kater die geen vlieg kwaad doet. Je kunt hem van alles aandoen maar hij laat alles over zich heen komen zonder dat hij boos wordt en begint te krabben. Het is echt een hele grote kater en nu het koud is en hij veel binnen is en slaapt is hij ook erg dik. Maar hij is de liefste kat ter wereld!

Vraag 5: Welk beauty product zou je nooit meer kunnen missen?

Nivea Soft. Het is multifunctioneel en super fijn. Het is een product wat mijn huid altijd kan gebruiken en het weer tot rust brengt als het moet.

Vraag 6: Wat is je favoriete kledingstuk?

Mijn giraffe onesie! Gewoon omdat hij lekker zacht en warm is.

Vraag 7: Hoe zit het met je voornemens voor 2014?

Ik ben niet zo van de voornemens. Ik heb ze ook nooit omdat als je iets wil veranderen je dat op elk moment kan doen. Een nieuw jaar is een goed punt om plannen te maken, maar dat kun je ook op elke willekeurige andere dag doen. Het stellen en behalen van doelen is goed en ook heel leuk maar dat moet je niet doen omdat het een nieuw jaar is, maar omdat je het wil. Met dat doorzettingsvermogen kom je er vanzelf. 

Vraag 8: Wat is jouw doel voor dit jaar, op bloggebied?

Ik wil heel graag door kunnen blijven gaan met mijn blog omdat ik het leuk vind om te doen en ik hoop dat ik veel met jullie kan delen door middel van mijn blog.


Vraag 9: Wat staat er bovenaan jouw wishlist?

Een nieuwe laptop. Hij is nu 2,5 jaar oud en begint echt kuren te hebben. Mijn oplader doet het 9 van de 10 keer niet en ik moet echt opletten dat hij wel oplaad. Ik heb al een nieuwe oplader en accu geprobeerd maar niets helpt. 

Vraag 10: Krijg je wel eens negatieve reacties op je blog? Wat doe je daar dan mee?

Nee, gelukkig krijg ik altijd erg positieve reacties. Ik ben blij dat ik allemaal lieve volgers heb die ook lieve reacties achterlaten. Als er dan toch een negatieve reactie tussen zit is dat vaak met opbouwende kritiek. Daar heb ik echt wat aan en ik hoop ook dat jullie altijd eerlijk zijn met wat je reageert.Ik lees altijd alle reacties en reageer ook vaak op de meeste.  


Vraag 11: Als je zou mogen kiezen, waar zou je dan willen wonen?

Ik zou erg graag in Australië willen wonen. Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt me een prachtig land! Ik ben erg gevoelig voor koud weer en kan er niet zo goed tegen. Als ik later het geld heb wil ik zeker ergens gaan wonen waar het niet zo koud is als hier. 


Mijn nominaties:


Mijn vragen:

  1. Wat is je favoriete herinnering?
  2. Wie zou de hoofdrol moeten spelen in de film over jouw leven?
  3. Wat vind je echt niet lekker?
  4. Hoe verzorg je je huid?
  5. Wat is je favoriete seizoen?
  6. Slaap je nog met een knuffel?
  7. Kun je een instrument bespelen?
  8. Wie whatsapp je het eerst als je wakker wordt?
  9. Waarom is jouw blog de allerbeste?
  10. Wat is je lievelingsdier?
  11. Van welke zoetigheid kun je niet afblijven?

De regels van deze tag:

  • Nominieer zelf 9 blogs die minder dan 200 followers hebben.
  • Je moet de link naar de blog die je getagd heeft in het artikel zetten.
  • Beantwoord de vragen die jouw gesteld zijn.
  • Verzin 11 originele vragen. 

Wat staat er boven aan jouw wishlist?

xoxo Naomi




5 opmerkingen:

  1. Oh wow, ik las dit toevallig omdat ik je volg op Twitter, maar wat een verrassing dat ik er ook tussen sta! Terwijl ik nog helema geen berichtje van je heb gehad.
    Ik ben intussen in 2 weken al 4x genomineerd, dus ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen, maar dat zal ik je uiteraard laten horen ;)

    Xx May

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, echt super leuk dat ik getagd ben! Ik ben nog niet genomineerd, dus ga zo snel mogelijk de vragen beantwoorden, echt heel leuk xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, super leuk dat we er tussen staan! We gaan nog even kijken wie hem gaat doen, bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nominatie en hartstikke bedankt dat je mij hebt genomineerd! :) Ik heb al vaker een Liebster award artikel gehad op mijn blog, dus die doe ik niet meer, maar ik wil wel heel graag de vragen voor je beantwoorden. Hoop dat je het niet erg vind dat ik dat hier nu ga doen!

    Wat is je favoriete herinnering?
    Ik zou het niet weten eigenlijk. Ik ben echt iemand die gek is op leuke herinneringen, maar kan er niet één kiezen die ik het leukst vind.

    Wie zou de hoofdrol moeten spelen in de film over jouw leven?
    Ikzelf denk ik? Niet dat ik mijzelf zo'n geweldige actrice vind maar ik kan me zo niemand bedenken die die rol anders zou kunnen spelen.

    Wat vind je echt niet lekker?
    Bladspinazie, ik ben daar toen ik klein was één keer flink ziek van geweest en sindsdien eet ik het niet meer. Die blaadjes die dan vast blijven plakken aan je gehemelte, brrr.

    Hoe verzorg je je huid?
    Ik denk dat dit een lang antwoord gaat worden haha. Ik reinig mijn huid namelijk twee keer per dag, smeer crèmes, af en toe een maskertje, probeer één keer per week te scrubben. Voor mijn lichaamshuid smeer ik me momenteel trouwens suf in de body butters, daar ben ik echt gek op!

    Wat is je favoriete seizoen?
    Zomer, ik houd van lekker warm weer en de zon.

    Slaap je nog met een knuffel?
    Nee.

    Kun je een instrument bespelen?
    Ik kan wel aardig zingen, maar het bespelen van instrumenten is echt niet iets waar ik goed in ben.

    Wie whatsapp je het eerst als je wakker wordt?
    Eigenlijk Whatsapp ik niet altijd meteen iemand vanuit mijn bed en zeker niet dezelfde persoon. Vaak krijg ik 's nachts wel berichtjes die ik dan als ik er zin in heb beantwoord (serieus, als ik net wakker ben moet mijn antwoord niet te moeilijk zijn haha ik ben dan echt zo suf nog).

    Waarom is jouw blog de allerbeste?
    Ik zeg niet dat mijn blog de allerbeste is en denk dat het ook geen goede instelling is om te denken dat je het best bent. Waar wil je je anders nog in verbeteren? Ik hoop wel dat ik mijn blog nog veel mag verbeteren.

    Wat is je lievelingsdier?
    Kat. Ik heb iets met katten, ik heb er nog nooit één gehad maar dit jaar nemen we waarschijnlijk wel een kitten in huis, yeah! :)

    Van welke zoetigheid kun je niet afblijven?
    Zeg in mijn geval maar hartigheid, ik ben niet zo'n zoetekauw, terwijl ik juist gek ben op hartige snacks. Vlees, kaas, nootjes, noem maar op.

    Nogmaals heel erg bedankt voor je nominatie! Ik ga je volgen op Bloglovin'! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!