donderdag 9 januari 2014

Opgemaakt #2

Mijn mandje met opgemaakte producten puilt weer over en dat betekend een opgemaakt artikel. Ik gebruik veel producten tegelijkertijd dus zijn ze ook allemaal rond dezelfde tijd op. Ik heb dus weer veel producten opgemaakt en die wil ik jullie graag laten zien.

  • Garnier- Fructis Sleek & Shine Conditioner. In de vorige opgemaakt kwam de shampoo voorbij en hier is dus de conditioner. Ik ben nog steeds erg fan van de combinatie van de Sleek & Shine shampoo en conditioner. Opnieuw kopen? Ja, zeker! 
  • Palmolive- Thermal Mineral Massage. Dit was eigenlijk een cadeautje voor mijn moeder maar omdat mijn douchgel op was mocht ik er een van haar gebruiken en deze vond ik er leuk uitzien. Dat komt omdat er een soort kleine scrubballetjes inzitten. Het is geen body scrub maar een douch gel en daarom vond ik het leuk. Ik vond hem ook echt super lekker ruiken en hij is gewoon super fijn! Thanks mam! Opnieuw kopen? Jaaaaaa!
  • Hema- Smooth Body Scrub Yoghurt and Green Tea. Deze body scrub vond ik niet super fijn. Ik merkte geen verschil aan mijn huid na gebruik. Dat vond ik erg jammer. Net als bij de douchgel was de geur weer heel lekker maar verdween die na het wassen. Opnieuw kopen? Nee, ik heb liever een body scrub die wel scrubt.
  • DA- puur douchgel Amandel. Deze douchgel stond al heel lang in de kast en ik was hem helemaal vergeten. Tot ik opzoek ging naar een lipbalsem en hem weer tegenkwam. Het is een douchgel speciaal voor de droge huid en daar heb ik de afgelopen tijd, vooral op mijn benen, erg last van. Hij maakt mijn huid weer zacht en dat is erg fijn maar de geur vind ik echt niet lekker. Naar mijn idee ruikt hij heel erg naar Play-Doh (kinderklei). De geur is erg chemisch en heel erg zoet. Opnieuw kopen? Nee.
  •  Dr. Van der Hoog- Creamy Coconut. Kokosgeur vind ik heel erg lekker. Het wordt in veel producten gebruikt maar vaak wordt het heel erg zoet gemaakt. Dat vind ik dan weer niet lekker. Dit masker heeft dat niet. Het heeft precies de goede geur van kokos. Het masker zelf maakt mijn huid weer lekker zacht en fris. Gewoon een goed en lekker masker. Opnieuw kopen? Misschien, want ik heb weer een hele voorraad en die moet eerst op.
  • Jumbo- Nacht crème. Toen ik aan het werk was zag ik deze staan en ik vond het wel een leuke product om te proberen. Het was maar een klein tubetje en ik was gewoon benieuwd. Na een week ben ik opgehouden om hem te gebruiken als nachtcrème. Ik vond de textuur van de crème heel vervelend en hij ruikt ook niet lekker. Hij was, zelfs na schudden en kneden, erg waterig. Ook kreeg ik meer onzuiverheden door de crème. Ondanks dat het een klein tubetje was, was hij nog niet leeg. Daarom heb ik de overgebleven crème maar als voetencrème gebruikt. Worden die ook eens zacht. Opnieuw kopen? Nee, ik koop liever een echte voetencrème.
  • Rimmel- Lasting Finish Foundation. Eigenlijk is deze foundation nog niet op maar hij lag al bijna 2 jaar in mijn bakje en hij was helemaal waterig geworden. Het was echt niet goed meer. De kleur was ook iets te donker voor mijn huid. Opnieuw kopen? Nee, de kleur staat me niet.
  • Etos- Perfect Skin Compact Powder. Deze poeder lag onderin mijn poederbakje. Ik was deze ook helemaal vergeten. Het was mijn eerste poeder en ik krijg er nu echt niets meer uit. Het was een fijne poeder maar niets iets speciaals. Opnieuw kopen? Nee, hij deed zijn werk goed maar ik heb nu fijnere poeder gevonden.
  • Essence- No Limits Waterproof Mascara. Ook deze mascara lag stof te vangen in mijn bakje. Hij is volgens mij bijna 3 jaar oud en helemaal hard geworden. Ik heb hem ook al heel lang niet meer gebruikt en weet ook niet meer hoe hij nou eigenlijk was. Opnieuw kopen? Nee, ik vind waterproof mascara niet echt fijn.

  • Showlight by Kylie Minogue. Dit is mijn favoriete zomergeurtje. Hij is lekker zoet en fruitig. Dit is denk ik al het 4e of 5e flesje en ik koop hem steeds weer opnieuw. Opnieuw kopen? Niet nodig, ik heb al een nieuwe!
  • Black Star by Avril Lavigne. Dit geurtje is al heel oud. Hij was zo oud dat hij geel was geworden. Toen ik hem kreeg was hij roze. Hij ruikt ook niet goed meer maar toen hij nog goed was rook hij heerlijk. Opnieuw kopen? Misschien als ik een parfum zoek.
  • Imagine by Esprit. Dit geurtje vond ik niet heel lekker. Ik vond het toch zonde om hem zo weg te doen dus heb ik hem gebruikt als een soort luchtverfrisser. Daarvoor vond ik hem wel lekker. Opnieuw kopen? Nee, want er zijn lekkerdere geurtjes. 
  • Dove- Minimising Wild Rose. Dit is denk ik mijn favoriete deodorant van dit moment. Hij ruikt heel lekker en hij maakt mijn oksels erg zacht. Opnieuw kopen? Als ik mijn hele voorraad op zeker!
  • Dove- Go Fresh Cucumber & Green Tea Scent. De geur van deze deodorant is erg fris. Vooral in de zomer vind ik deze erg fijn en hij doet me echt aan de zomer denken. Opnieuw kopen? Net als met de Wild Rose wil ik deze ook weer opnieuw kopen als de rest op heb.
  • Axe- Anarchy for her. Ik heb deze deodorant bijna een jaar gebruikt en ik vond hem erg fijn maar ben hem nu ook wel zat. De geur wordt echt vervelend na een lange tijd. Opnieuw kopen? Misschien, als ik de geur vergeten ben en hem niet meer zat ben.


  • Studio Line- Matt & Messy Sea Salt Spray. Dit product is een product wat ik dagelijks gebruik om meer textuur aan mijn haar te geven.Het is een super goed product! Opnieuw kopen? Niet nodig er staat al een nieuw flesje klaar.
  • Syoss- Dr Shampoo Anti- Grease. Dit is ook een product wat ik al vaak opnieuw heb gekocht. Maar de laatste tijd vind ik hem niet zo fijn meer. Ik heb niet het gevoel dat mijn haar er frisser en minder vettig van wordt. Opnieuw kopen? Nee, ik vind het heel jammer dat het niet goed meer werkt dus ik moet opzoek naar een nieuwe droog shampoo vinden. 

Hebben jullie nog suggesties voor een goede droogshampoo?

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien! Ik wil graag de deodorants van Dove eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind Dove deodorants echt de fijnste die er zijn :)!
    Ik heb helaas niet echt ervaring met droogshampoo!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!