zondag 12 januari 2014

Tag: Too Much Information


Ik zag deze tag op internet voorbij komen en het leek me super leuk om hem in te vullen. Ik vind het leuk om iets meer over mij zelf te vertellen, maar ook om iets meer over jullie te weten te komen.

Wat draag je op dit moment?

Een zwarte spijkerbroek, een blauwe wollen trui, een spijkergilet en een rode ruitjes sjaal.

Ben je ooit verliefd geweest?

Ja, ik ben na bijna 3 jaar nog steeds verliefd op mijn vriend.

Heb je ooit een vreselijke break-up gehad?

Ik heb nog maar 1 breakup gehad en dat is nooit leuk.

Hoe lang ben je?

1,82

Hoeveel weeg je?

Ik heb geen idee. Ik weeg me nooit omdat ik niet hoef te weten hoeveel ik weeg.

Heb je tattoos?

Nee.

Heb je piercings?

Ik heb in beide oren 1 gaatje. Ik draag er vaak simpele knopjes in.

OTP?

Mijn OTP is denk ik Zalfie. Ik vind ze echt super leuk samen!

Favoriete TV show?

Ik heb er echt super veel maar ik denk dat ik toch ga voor Sea Patrol.

Favoriete band?

Kodaline, Bastille en Racoon.

Wat mis je?

Ik mis de zomer. Ik vind winter echt niet leuk ):

Favoriete liedje?

Het liedje waar ik op dit moment veel naar luister is All I Want van Kodaline.

Hoe oud ben je?

Ik ben 17 jaar.

Wat is je sterrenbeeld?

Stier.

Welke kwaliteit zoek je naar in een partner?

Iemand die zorgzaam is, humor heeft en vriendelijk is.

Favoriete quote?

'I can do all things through Christ, how gives me strenght.' Philippians 4:13

Favoriete acteur?

Ian Harding <3

Favoriete kleur?

Bordeaux rood en baby blauw.

Harde of zachte muziek?

Dat ligt er helemaal aan hoe ik me voel. Ik vind het allebei leuk om naar te luisteren.

Waar ga je heel als je verdrietig bent?

Ik ga naar Spooky (mijn kat) en knuffel hem helemaal fijn.

Hoelang sta je onder de douche? 

Ik douche meestal 10 minuten, maar ik vind het heerlijk om een hele tijd te douchen.

Hoelang doe je er 's ochtends over om klaar te zijn?

Als ik naar school moet sta ik 1 uur voor ik weg moet op en dan ben ik precies klaar.

Heb je ooit een fysiek gevecht gehad?

Niet dat ik me zo kan herinneren, maar ik denk het wel toen ik jonger was.

Wat vind je aantrekkelijk?

Een lieve glimlach.

Wat vind je onaantrekkelijk?

Iemand die zich niet goed verzorgd.

Waarom ben je begonnen met bloggen?

Omdat ik het leuk vind om te schrijven en mijn passie te delen met jullie. Ik vind het zo leuk om te lezen dat jullie het ook leuk vinden om te lezen! Het maakt me echt heel vrolijk dat ik steeds meer volgers krijg!

Waar ben je bang voor?

Ik ben bang in het donker en voor spin.

Wat was het laatste ding waar je om moest huilen?

Ik zag pas een super emotioneel verhaal over een man die na de dood van zijn vrouw een nieuwe vriendin kreeg. Zijn overleden vrouw had een brief geschreven, voor ze stierf, aan haar man en zijn nieuwe vriendin. Het was echt heel emotioneel en het maakte me aan het huilen.

Wat was de laatste keer dat je zei: ik hou van jou?

Vanochtend tegen mijn vriend.

Wat is de betekenis achter jouw blognaam?

Life as myself. staat voor mijn leven. Ik laat je zien waar ik mee bezig ben en wat mij bezig houd. Starduck-s was meer een soort grapje. Het heeft geen betekenis en ik ben van plan om het te veranderen.

Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt? 

Girl in Translation van Jean Kwok. Ik moest het lezen voor Engels en ik hou van het boek. Het is echt heel goed!

Welk boek lees je op dit moment?

Het doek valt van Agatha Christie. Ik vind de boeken van Agatha Christie heerlijk om bij in slaap te vallen. 

Wat is de laatste serie die je gezien hebt?

Ik heb vanochtend de nieuwe aflevering van Bones gezien. Het was een goede aflevering en er werden weer veel dingen duidelijk. Toch ook veel vragen.

Wie was de laatste persoon tegen wie je sprak?

Mijn zusje, ze kwam net binnen om wat te lenen.

Wat is de relatie tussen jou en de persoon die jou het laatst sms'te?

Mijn laatste sms'je was naar Tim.

Wat is je favoriete eten?

Pizza! Zeker pizza! Ik hou van pizza!

Welke plek wil je graag bezoeken?

Ik zou graag nog een keer naar Londen gaan.  Ook wil ik nog graag naar IJsland. Het lijkt me een prachtig land.

Wat is de laatste plek waar je heen ging?

Ik ben gisteravond uiteten geweest met vriendinnen in een restaurant hier in de buurt.

Heb je een oogje op iemand?

JA, op Tim!

Wanneer was de laatste keer dat je iemand een kus hebt gegeven?

Zoals het antwoord op veel van deze vragen was het weer Tim. Ik denk dat het donderdag was want toen zag ik hem voor het laatst.

Wanneer was de laatste keer dat iemand je beledigde?

Ik heb geen idee. Ik denk dat het vanochtend was. Mijn zusje en ik zijn erg sarcastisch tegen elkaar dus ze meende het niet.

Wat is je favoriete snoep smaak?

Kers! Ik ga altijd voor kers.

Welk instrument speel je?

Ik speel al bijna 10 jaar klarinet en sinds een paar maanden weer gitaar.

Wat is je favoriete juweel?

De ring die ik samen met Tim gekocht heb toen we een jaar samen waren. Hij is heel simpel zilver en ik draag hem elke dag.

Wat is de laatste sport die je speelde?

Ik heb van mijn 6e tot mijn 15e aan tennis gedaan. Ik vind het nog steeds erg leuk maar door mijn gezondheid moest ik ermee stoppen.

Wat is het laatste liedje dat je zong?

Ik vind zingen erg leuk. Ik kan het niet super goed maar ik schaam me daar niet voor. Ik zing de hele dag door en weet niet precies welk liedje het laatst was.

Wat is je favoriete openingszin?

Ik vind zulke typische dingen altijd super grappig! Mijn vriendinnen en ik hebben ooit 3 pagina's vol geschreven met zinnen. Mijn favoriet is zeker: Weet je hoe zwaar een ijsbeer is? Zwaar genoeg om het ijs te breken.

Heb je hem ooit gebruikt?

Haha, nee maar het lijkt me super grappig om dat een keer te doen.

Wat was de laatste keer dat je met iemand hebt afgesproken?

Gisteravond met mijn vriendinnen.

Wie moet deze vragen na jou beantwoorden?

Ik vind dat jullie ze allemaal mogen beantwoorden maar ik tag:
Vanessa van Gold and Urban en Nienke van Fashion Cuddles.

Wat is jouw favoriete quote?

xoxo Naomi

11 opmerkingen:

  1. Super leuk om te lezen allemaal! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Ik volg je nu op bloglovin
    xx May

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je had op mn blog achter gelaten dat je me ergens had getagd ? haha, maar waar ik kan 't niet vinden <3 ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die quote is mooi. (: En hele leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Naomi, ben ik weer!
    Ik wilde je heel even kort laten weten dat je van mijn volgers via bloglovin+e-mail+wordpress mijn 100ste volger bent geworden, dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag! Lekker veel vragen, erg leuk om te lezen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw je bent wel lang! Super leuk want ik ben juist heel erg klein (1.65m)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om te lezen! Die openingszin is wel heel erg grappig inderdaad :p

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!