maandag 6 januari 2014

Shopblog: Kerstvakantie

Ik heb echt genoten van van deze vakantie! Ik had het echt even nodig. Even 2 weken rustig aan doen en vooral heel veel leuke dingen doen. Ik heb ook veel leuke nieuwe dingen gekocht en gekregen. De Primark shopblog van deze vakantie kun je ook lezen. Klik hier. Lees verder om te kijken wat ik nog meer gekocht heb.

Van mijn ouders heb ik voor Kerst/Sinterklaas een 3 maanden abonnement op de Glossybox gekregen. Ik ben er echt heel blij mee! De decemberbox kwam nog net voor oud en nieuw binnen en er zaten echt super leuke dingen in.
  • Christina Aguilera- Unforgettable Bodylotion. Full size €9,95. Het is echt een super lekkere bodylotion en hij ruikt ook echt heel lekker fris.
  • Benefit- They're Real Mascara. Full size €24. Deze mascara is echt een hype en ik ben erg benieuwd of hij echt zo goed is.
  • Balance Me- Super Toning Body Wash. Full size €12,15. Dit is een body wash die bestaat uit bijna (99%) helemaal natuurlijke producten. Ik heb hem nog niet geprobeerd maar ik ben erg benieuwd.
  • Emite Make-up. Micronized Eye Shadow. Full size €19. Ik ben echt heel erg enthousiast over deze oogschaduw. Mijn oogleden zijn erg vettig en dit is een oogschaduw zonder olie. Het is dus echt een perfecte oogschaduw voor mij. De pigment is ook heel goed. 
  • Nails Inc- Victoria. Full size €13. Ik vind donkerrode nagels altijd erg mooi en ik kan nooit genoeg verschillende hebben. Het is dus een donkerrode kleur maar niet zomaar een donkerrood. Nee, een kersrode kleur. Ik ben echt helemaal verkocht.

Dit zijn de rest van de 'gewone' cadeautjes die ik heb gekregen met kerst.
  • Primark- Fashion Nails
  • Action- Geurkaarsen
  • Nivea- Verfrissende Reinigingsgel voor een normale tot gemengde huid
  • Nivea- Pure&Nature Intensief Hydraterend Masker voor alle huidtypes
  • Nivea- Maskerhaarband, scrubhandschoentje, crèmespateltje en pincet

Deze 3 producten heb ik gekocht toen ik met mijn zusje ging treinen. De eerste is van de Kruidvat en de kwast en het masker zijn van Yves Rocher.
  • Essence Sun Club Shimmer Bronzing Powder Blondes- 10 Sunkissed €2,99. Deze bonzer heb ik eigenlijk gekocht voor de zomer maar ik kwam erachter dat het nog helemaal niet zo gek staat als ik hem nú draag. Het is een lichte bronzer met een subtiele shimmer.
  • Yves Rocher Blush kwast €10. Dit is een van de zachtste blush kwasten die ik ken. Hij is super fijn en omdat hij schuin is afgesneden brengt hij de blush goed aan. Het enige nadeel vind ik wel dat er veel haartjes uitvallen als je hem schoonmaakt.
  • Yves Rocher Cranberry Cooling Effect Mask €6,90. Toen ik dit masker zag liggen dacht ik meteen, die moet ik meenemen. Ik denk namelijk dat het een super masker is voor als je gezicht verbrand is in de zomer. Het verkoelt je huid namelijk en dat vind ik erg prettig als mijn gezicht verbrand is. Ik ga dit masker dus bewaren tot de zomer.
In de Glossybox zaten ook nog 2 testertjes en een kortingsbon. Ook bij Yves Rocher kreeg ik een paar testertjes.
  • Yves Rocher- 24 uur Intensief Hydraterende Gelcrème & Perfectionerende Vloeibare Foundation & Evidence. 
  • Kérastase- Bain Volumique Shampoo & Gel Treatment. Full size €20,65 & €25,65. Mijn haar is erg volumeloos dus ik ben erg benieuwd wat deze shampoo en haarmasker met mijn haar gaan doen.
  • Zalando €10 waardebon. Zelf bestel ik niet zo vaak wat bij Zalando dus heb ik mijn tante blij gemaakt met deze waardebon.
De Action vind ik echt een hele leuke winkel en kom er nooit met lege handen naar buiten.
  • Geurolie vanille met bamboostokjes €1,17. Vanille is echt een van mijn favoriete geuren. Ik had deze geurolie al een paar keer zien staan en was erg benieuwd of het ook wat was. Dat is het zeker! Het ruikt echt heel lekker en helemaal niet duur.
  • Lifecare anti puistjes pleisters €0,72. Het klinkt misschien een beetje gek en dat vond ik eerst ook. Ik heb ze de afgelopen week gebruikt en het werkt echt! Mijn puistjes zijn echt minder geworden en sommige echt weg! 
  • Geurkaars in een pot apple cinnamon €1,99. Dit is echt mijn favoriete geur en ik wou ze nog snel kopen voor ze er niet meer waren. Ik denk dat het nog wel even blijven maar toch heb ik het gedaan voor de zekerheid.

 Ik koop altijd een heel stel maskertjes tegelijkertijd en deze 3 heb ik gekocht bij de Op=Op. Er was een actie van 3 voor €2,50 maar ik zal ook even de gewone prijs erbij zetten.

  • Dr. Van der Hoog- Charming Chocolate Mask €0,99
  • Dr. Van der Hoog- Scrub & Mask €0,99
  • Dr. Van der Hoog- Clear Skin Mask €0,99

Ook bij de DA heb ik wat maskertjes gekocht omdat daar het assortiment een stuk breder is. Toevallig was hier een 1+1 gratis actie dus dat was mooi meegenomen.

  • Dr. Van der Hoog- Tipsy Tiquila €1,79
  • Dr. Van der Hoog- Glitter Glow €1,79
  • Dr. Van der Hoog- Lovely Lily €2,23
  • Dr. Van der Hoog- Healing Honey €2,23 

Ik ben ook nog even met mijn moeder naar wezen winkelen en toen heb ik deze crème bij de DA gekocht en het masker bij de Action. 
  • Revlon 24 Hour Cream €16,63. Ik heb van deze crème ooit een tester gehad en ik vond hem heel erg fijn. Dus toen ik hem zag staan heb ik hem gekocht en ik ben erg benieuwd of hij net zo fijn is als de tester.
  • Party Masker €0,79. Afgelopen weekend had ik een gemaskerd bal en ik had nog geen masker. Ik vond het zonde om veel geld uit te geven aan een masker dus ik was erg blij dat ik deze tegen kwam. Hij is erg simpel maar ik vind hem best mooi.

Dit sponsje heb ik in september al besteld op Amazon en ik dacht dat hij nooit aan zou komen. Ik was hem ook al helemaal vergeten totdat er in eens een pakje voor me kwam. Ik heb hem nog niet gebruikt maar ben wel heel benieuwd.


Hoe was jouw vakantie?

xoxo Naomi

3 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! De geurkaarzen heb ik ook en ruiken heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankoopjes :) de maskers van dr van der hoog zijn heel fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die dagcreme van Revlon is echt ontzettend fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!