vrijdag 24 januari 2014

DIY: Chipsdip


In deze DIY laat ik jullie zien hoe je mijn favoriete chipsdip kan maken. Ik ben echt verslaafd aan deze dip en vond het tijd om het recept met jullie te delen. Het is heel simpel en snel te maken.
Alles wat je nodig hebt voor 1 portie chips is:
  • 3 eetlepels frietsaus of mayonaise
  • 2 theelepels pesto rood of groen
  • handje geraspte kaas
Zoals je kunt zien kun je erg afwisselen met ingrediĆ«nten. Je kunt in plaats van pesto ook chilisaus gebruiken of de kaas weglaten. Het ligt er helemaal aan wat jij lekker vind. Ik vind hem het lekkerst met frietsaus, rode pesto en kaas. Ik eet er altijd gewoon naturel chips bij omdat je dan geen extra smaak hebt. 

Je doet de frietsaus en de pesto in een bakje en mengt het goed.

Daarna doe je de kaas erbij en roert het weer goed.

En dan is het klaar en kun je ervan genieten! Zo simpel en snel gaat het. 

 Eet jij vaak een dip bij je chips?

xoxo Naomi

4 opmerkingen:

  1. Lijkt me heerlijk! Snel een keertje uitproberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me best lekker ! (: , zullen we elkaar volgen op Bloglovin' ?

    liefs, beautysmoothiex.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me lekker, alleen zou ik dan van die yoghurt mayonaise gebruiken ipv gewone; ik vind gewone mayonaise vaak niet zo heel lekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!