maandag 27 januari 2014

Review: Kruidvat Lotion Pure

Ik heb sinds een paar maanden erg last heb van een onzuivere huid leek het me een goed idee om daarvoor een speciale lotion te gebruiken. Ik koos voor deze van de Kruidvat omdat ik erg benieuwd was naar deze lijn die speciaal ontwikkeld is voor de onzuivere huid. 


De lotion maakt deel uit van een soort stappenplan voor huidverzorging. De producten zijn ook heel goed apart te gebruiken. Dit heb ik ook gedaan. De lotion is een kleurloze vloeistof en over het product word gezegd:
Kruidvat Lotion Pure is speciaal ontwikkeld voor het nareinigen van de jonge, vette tot gemengde huid. Verwijderd de laatste onzuiverheden op milde wijze. Het helpt bestaande jeugdpuistjes en mee-eters bestrijden en gaat de vorming van nieuwe jeugdpuistjes en mee-eters tegen. Geeft een vette huid een minder glimmende uitstraling, zonder haar uit te drogen. 
Ik gebruik het product nu bijna een maand en merk echt verschil. Ik heb nog steeds last van veel puistjes maar het zijn er minder en ze gaan sneller weg. Als ik het product een avond of ochtend niet gebruik merk ik dat meteen. Mijn huid droogt er niet vanuit  en wordt minder glimmend.
Ik ben erg tevreden over dit product! Ik denk ook dat ik meer producten van de Pure lijn ga gebruiken.
De lotion is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €2,99.

Heb jij nog tips tegen puistjes?

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

  1. Dit klinkt wel goed maar ik heb het nog nooit zien staan in het assortiment ik zou eens leren beter moeten kijken =)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!