dinsdag 21 januari 2014

Nail stash

Na een lip stash vond ik het ook tijd voor een nail stash! Mijn nagellak ligt allemaal in een bak en met het maken van dit artikel kwam ik allemaal lakjes tegen waarvan ik vergeten was dat ik ze had.

Ik heb alles een beetje per kleur bij elkaar gezet om het makkelijk te maken. Sommige lakjes hebben geen naam of nummer. Ik heb geprobeerd de kleur het best te omschrijven. Ook zijn de meest al een paar jaar oud omdat ik de laatste tijd niet veel nagellak heb gekocht. Maar dat ben ik wel weer van plan. Ik hoop dat je het leuk vind om te lezen!


  •  Catrice- 070 Caught On The Red Carpet
  •  Hema- 825 Bordeaux rood 
  •  nails inc.- victoria 
 
  •  Essence- 119 Boho Chic
  •  Catrice- 895 I Am A Lob-Star
  •  Etos- Oranje/Roze parelmoer

  •  Essence- 55 Let's Get Lost
  •  Etos- Mint
  •  Catrice- 240 Sold Out For Ever

  •  Catrice- 030 My Café Au Lait At Nôtre-Dame
  •  Essence- 05 Simply Nude


  •  Gosh- 002 Misty Mauve
  •  Catrice- 210 Just Married
  •  Catrice- 190 Wrapped Around My Finger

  •  Etos- Geel
  •  Essence- 51 Mellow Yellow
  •  Catrice- 450 Sand Francisco


  •  Hema- 11 Metalic
  •  Essence- 35 Movie Star
  •  Essence- 50 Irreplaceable
  •  Gosh- 003 Groovy Grey


  •  Mylène- French Manicure Pen
  •  Etos- Wit
  •  Etos- French Manicure Wit


  •  Catrice- C03 Miss Money Penny
  •  Catrice- C06 Godfather of Pearl
  •  Hema- Glitter
  •  Etos- Glitter

  •  Hema- Matt top coat
  •  Wild and More- Nail Polish 1
  •  Miss Helen (nu Hema)- 02 blanke top coat  
  •  Catrice- Prismatic Effects Top Coat
  •  Miss Sporty- Crack Zwart

Wat is jouw favoriete nagellak merk?

xoxo Naomi

2 opmerkingen:

  1. Heel mooie stash! Catrice 240 Sold Out For Ever is erg mooi, ik heb hem zelf ook :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de blauwe lakjes het mooist! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!