vrijdag 22 november 2013

FOTD: Schoolproof

Deze keer heb ik gekozen om een hele simpele en snelle look te laten zien. Het is mijn vaste school look. Hier boven zie je de producten die ik gebruikt heb. Je kunt ook heel goed je eigen producten gebruiken en welke kleuren je maar wil. 

 
Zoals je misschien is opgevallen heb ik dit keer geen foundation tussen mijn producten. Dat komt omdat je het met alle foundations kunt combineren. Je kunt dus je eigen favoriete producten gebruiken. Ik heb mijn gezicht erg naturel gehouden. Ik heb wel een blush aangebracht om een beetje kleur in mijn gezicht te brengen. Ik heb de Catrice Multi Colour in de kleur '060 Strawberry Frappucino' gebruikt. Ook heb ik mijn wenkbrauwen niet ingekleurd.
Op mijn hele ooglid heb ik de Maybelline Color Tattoo in de kleur '45 Infinite White' aangebracht. Ik ben echt verliefd op de Maybelline Color Tattoo's. De pigmentatie is heel goed en het is en fijn product. Op de foto is het niet goed te zien maar er zitten heel veel glitters in. Als eyeliner heb ik gekozen voor de zwarte eyeliner van Etos. Het is een prettig product om aan te brengen en het blijft lang zitten. Ik draag een zwarte waterproof mascara van Essence. Maar je kan elke mascara gebruiken die je wil. Op mijn lippen heb ik mijn nieuwe Rimmel Moisture Renew Lipstick '260 Amethyst Shimmer'.

Deze look is echt school/werk proof en het blijft de hele dag zitten. In ieder geval bij mij. Ik hoop dat ik je op idee├źn heb gebracht. 

Welke producten blijven bij jou de hele dag zitten?

xoxo Naomi

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi!

    Leuke blog heb je, ik volg je via Bloglovin' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi!! :) Ik vind de Maybelline Color Tattoos ook zo fijn!! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie look! Staat je heel netjes haha. Bij mij blijft m'n concealer de hele dag zitten (wat ook moet ook anders was het verschrikkelijk....... :( )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!