dinsdag 19 november 2013

Review: Rimmel Moisture Renew Lipstick


Ik was al een tijdje opzoek naar een mooie berry-rode lipstick. Ik weet niet meer wie, maar iemand raadde de Rimmel lipsticks aan. Ik wou ze graag proberen dus ik kocht een berry-rode kleur. Ik heb gekozen voor de '260 Amethyst Shimmer'.



De verpakking ziet er heel simpel maar toch glamorous door de metalic paarse kleur. Het is ook een prettige verpakking om open te maken en hij sluit ook goed.

Zoals je ziet heb ik de lipstick al gebruikt. De kleur is echt heel erg mooi. De subtiele shimmer maakt de kleur nog mooier.

Hier zie je een swatch van de kleur en ik hou van de kleur. Het is echt een mooie herfst kleur. De lipstick zelf maakt je lippen erg zacht en hij blijft echt goed en lang zitten.

Zonder Flits

Met flits.

De kleur doet me heel erg denken aan een kleur die mijn moeder vroeger altijd droeg en die ik stiekem wel eens opdeed. Ik ben erg blij met deze aankoop en ik ga zeker meer Rimmel lipsticks ga kopen want ze zijn super fijn. Ik weet dat de kwaliteit goed is en dan ben ik ook bereid er iets meer voor te betalen. De lipstick is €10,99 en te koop bij verschillende drogisten.

Wat is jou favoriete herfst lipstick?

xoxo Naomi

1 opmerking:

  1. Wat een mooi kleurtje! Ik ben ook nog opzoek naar een niet te heftige berry kleur dus ik ga een kijkje nemen :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!