zaterdag 26 oktober 2013

Shopblog: Herfstvakantie

De herfstvakantie loopt alweer tegen het einde. Ik ben deze week lekker thuis gebleven en heb geleerd voor mijn toetsweek. Om te ontsnappen aan mijn leerboeken ben ik verschillende keren even wezen winkelen. Het was vaak niet langer dan 2 uurtjes maar toch heb ik verschillende leuke dingen kunnen vinden.

Ik ben eerst naar de Kruidvat geweest.
Gezichtlotion Kruidvat- € 1,89. 
Mijn gezichtslotion was op en dus heb ik een nieuwe gekocht. Ik had altijd de blauwe van de Kruidvat gebruikt maar die was op dus heb ik de roze mee genomen. De roze is voor een droge en gevoelige huid en mijn huid is in de winter erg gevoelig daarom ga ik deze proberen. 
Maybelline Color Tattoo- 45 Infinite White - €10,49
Ik was al een hele tijd van plan om een Color Tattoo te kopen en nu is het dan eindelijk zover. Ik draag hem sinds ik hem heb elke dag en hij blijft echt lang mooi. Ik was niet helemaal zeker over de kleur maar er zitten veel shimmers in en dat maakt het prachtig.

Ik vind het altijd geweldig om naar de Action te gaan. Ik koop er altijd veel te veel. Deze keer heb ik me in kunnen houden.
Haardonut- €0,79
Mijn haardonut was aan vervanging toe en ik zag deze liggen. Hij is donkerder dan mijn eigen haarkleur maar de kleur komt niet door je haar heen dus maakt het niet uit. Ik had eerst een donut van de H&M en die vond ik heel fijn. Deze is ook heel fijn en ook goedkoper.
MAX Mineral Blush- 860 Brown- €0,99
Ik zag deze blush liggen en ik moest hem gewoon meenemen. De pigmentatie is echt heel goed. Ik moet echt maar een klein beetje op mijn kwast doen omdat het er anders heel raar uitziet. De kleur is ook heel mooi. Hij heet wel bruin maar ik vind het meer een taupe kleur. 
Dove Bodylotion Sheabutter- €2,89
Ik ben echt gek op alles met Sheabutter. Ik vind de geur geweldig. Ook had ik een nieuwe bodylotion nodig.

Mijn laatste beauty producten haalde ik bij de HEMA.
Eyebrow Gel- €3,75
Ik had nooit een eyebrow gel en dus dacht ik laat ik deze eens proberen.
BB Cream 01- €4,00
Veel mensen hebben me deze BB cream aangeraden. Ik heb een hele lichte huid en de meeste BB creams zijn te donker maar deze past precies bij mijn huidskleur. Dus als je net als mij een erg lichte huid hebt raad ik je de HEMA BB cream zeker aan!
Long Lasting Nailpolish 825- €2,50
Op de foto lijkt het een donker paarse nagellak maar het is eigenlijk een super mooie donker rode kleur. Ik vind dit echt de perfecte kleur voor de winter.
Powder Brush- €1,75
Ik heb nogal een haat liefdes relatie met de kwasten van de HEMA. Toch wou ik het nog een kans geven en heb ik deze poederkwast gekocht. 

Qua kleding ben ik erg merkvast. Ik vind het altijd lastig om nieuwe merken te vinden die mij goed staan. Een van de merken waarvan ik zeker weet dat het me past is Vero Moda.
Top met fringe- €20
Het is eigenlijk meer een zomer topje maar ik denk dat ik hem deze winter ook ga dragen met een leuke gekleurde skinny jeans, een blazer en boots.
Only is ook een van de merken waarvan ik zeker weet dat de broeken mij goed zitten. Ik ben best lang (1,83) en dus zijn de meeste broeken snel te kort. 
Skinny Regular Black- €14,95
Ik vind dat je nooit genoeg zwarte broeken kan hebben. Je kunt ze zowel netjes als casual dragen. Echt een musthave!

Mijn moeder had nog een cadeaukaart van de H&M en ik mocht ook wat uitzoeken.
Ik had dit topje al in mijn shoppingbag op de site omdat ik het een super grappig topje vind. Toen ik hem in de winkel zag hangen kon ik hem daar echt niet laten. Ook dit top is meer een zomer top maar door het met veel laagjes te dragen kan je hem ook best in de winter dragen
Geruite sjaal- €14,95
Ook deze sjaal had ik in mijn shoppingbag online zitten. Ik vind het alleen niet fijn om sjaals online te kopen omdat je nooit weet hoe de stof is. De stof van deze sjaal is heel lekker zacht en ook erg dik. Het is voor mij de perfecte wintersjaal.

Bij ons in de buurt zit een enorme winkel die heel veel verschillende merken heeft voor zowel mannen, vrouwen als kinderen. Je kunt er terecht voor kleding, accessoires en schoenen. Het personeel is heel vriendelijk en staat altijd klaar om je te helpen. Als je een keer in de buurt bent is het zeker de moeite waard om er heen te gaan. De winkel heet de ARO en hij ligt in Oene.
Colbert Blue- EDC- €79,99
Ik vind dit een prachtig jasje. Het patroon is heel apart met een subtiele glitter. Het is echt een goede kwaliteit. Het is een jasje waarbij ik vooral basics zal dragen zodat het jasje echt tot zijn recht komt.

Genna Dress Total Eclipse- VILA- €54,95
Ik was eigenlijk opzoek naar een zwart jurkje omdat ik die niet meer heb. Maar dit is naar mijn idee echt een goed alternatief. De donkere stukken op de schouder en in de taille zijn van leer. Het geeft het jurkje net een leuke twist.

Dit waren al mijn aankopen van deze vakantie. Ik heb een hele geslaagde vakantie gehad.
Hoe was jouw vakantie?

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!