dinsdag 29 oktober 2013

Favorieten van de maand: Oktober

Ja, de maand oktober is alweer bijna voorbij. Het was weer een lange maand. Het weer was nogal van streek maar dat vind ik niet erg want dan blijft het langer warm. Het wordt weer eerder donker en je moet in het donker naar school fietsen. Het wordt echt weer winter. Om toch nog optimistisch te blijven zijn hier mijn favoriete items van deze maand

Beauty

Het eerste item wat ik echt super veel gebruikt heb deze maand is de Dove Sheabutter body lotion. Ik heb deze specifieke body lotion vorige week pas gekocht maar daarvoor gebruikte ik ook de Dove body lotion. Het is een super fijn product en ten eerste ruikt het heerlijk. Ik vind dat hij erg ruikt naar de Body Shop Sheabutter body butter. De fles is erg groot er zit 400 ml in dus daar kan ik wel even mee vooruit. De lotion trekt snel in en hij houd je huid ook lang gehydrateerd. Dat heeft mijn huid nodig vooral in de herfst en winter.

Als tweede beauty product heb ik een oogschaduw gekozen. Het is eigenlijk een herontdekking. Het is de '02 Dance All Night' van Essence. Ik heb deze oogschaduw 2 jaar geleden gekocht en toen ik hem net had gebruikte ik hem veel. Ik ben het dekseltje verloren en dus moet ik erg voorzichtig mee zijn. Dit is naar mijn idee een van de beste herfst kleuren voor op je ogen. Het is een goud/beige kleur met veel shimmers. Je kan het combineren met alles.

Fashion

Mijn 'go-to' schoenen deze maand waren mijn wijnrode lage Converse. Ik kan er de hele dag oplopen en ze hebben echt een herfst kleur. Ik draag ze het hele jaar door omdat ik de kleur echt prachtig vind. Ik heb deze maand veen monogroom, donker groen en donker blauw gedragen en daar staan ze erg mooi bij. Omdat het nog niet zo koud was kon ik ze veel dragen. Ik hoop dat ik ze nog een tijdje kan blijven dragen.

Ik heb deze maand mijn allereerste parka gekocht. Hij stond al jaren op mijn wishlist maar ik had toen eigenlijk geen winterjas nodig. Ik heb deze gekocht bij The Sting. Hij is lekker warm en er zit een uitneembaar bontje in. Die heb ik er nu nog niet in zitten maar als het gaat vriezen kan dat me lekker warm houden. De kleur is een groen/grijze kleur. Ik vind het een mooie kleur en hij is te combineren met vrijwel elke sjaal.

App

Waarschijnlijk kennen jullie dit filmpje wel. Het heet 'Dumb Ways To Die'. Het is een reclame voor een bedrijf en de boodschap is dat je voorzichtig moet zijn rond treinen. De meeste mensen vonden het gewoon een grappig filmpje. Het leuk is dat er nu ook een app is waarin je moet proberen de poppetjes in leven te houden. Het is echt heel grappig om te doen. 

Eten

Deze maand ben ik deze sap gaan drinken en ik kan niet meer zonder. Het is echt heerlijk en het is ook nog eens gezond.

Boek

Dit boek is niet echt iets wat meteen zou kiezen. Hij stond al een tijdje in onze boekenkast en ik dacht: kon laat ik er eens in gaan bladeren. Het is een heel grappig boek over typisch Nederlandse eetgewoontes en gerechten. Het is geschreven in het Engels en er staan grappige recepten in die je allemaal wel zak kennen. Bijvoorbeeld wentelteefjes, erwtensoep en stroopwafels. Het is vooral geschreven voor toeristen om als souvenir te kopen maar ik denk dat ook 'gewone' Nederlanders het leuk vinden om te lezen over ons eten en onze eetgewoontes.

Serie

Mijn favoriete serie deze maand is Ravenswood. Ik heb met smart zitten wachten op deze geweldige serie. Het is een spin-off van Pretty Little Liars. Al vanaf het begin ben ik een echte PLL fan geweest en ik ben erg benieuwd hoe Ravenswood zich gaat ontwikkelen. De eerste aflevering was al super spannend en ik kan niet wachten tot de volgende.

Youtuber

De Shaytards, de perfecte familie. Ze zijn zo leuk en grappig om naar te kijken. Als je eenmaal begint met kijken kun je niet meer stoppen. Ze plaatsen elke dag een vlog waarin je kunt zien hoe ze leven. Niets bijzonders zou je denken maar ze nemen je mee op hun reis door het leven en laten je zelf deel uitmaken van hun gezin. Allemaal abonneren zou ik zeggen! SHAYTARDS

Music




Gavin DeGraw is een van mijn all-time favorite artiesten. Zijn stem is heerlijk om naar te luisteren. Zijn nieuwe album Make a Move is weer super en staat vol met leuke nummers. Ik vind Best I Ever Had het leukste nummer. Dit is ook de eerst single van het album. Hierboven kun je alle nummers luisteren en laat me weten welke jij het leukst vind.

Welk nummer heb jij deze maand grijs gedraaid?

xoxo Naomi

1 opmerking:

  1. leuk ! ik volg je via GFC volg je terug ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!