woensdag 23 oktober 2013

FOTD: Kristen Steward

Weer een make-up of today! Ik vind het erg leuk deze artikelen te maken en deze keer heb ik een look gemaakt geïnspireerd door Kristen Steward. De bovenstaande producten heb ik voor deze look gebruikt.

 
Ik vind Kristen Steward een hele goede actrice en ze heeft ook een leuke stijl. Zowel in kleding als in haar make-up. Ze staat erom bekent dat ze vaak zonder make-up de deur uit gaat en zelfs dan is ze nog beeldschoon. Voor de look die ik in deze post gemaakt heb, heb ik gekozen voor een wat rustigere look waarmee Kristen vaak gespot is.

Kristen heeft een hele egale huid en bijna geen onzuiverheden. Ik heb daarom gekozen voor de 'all day long smooth skin foundation' van NYC in de kleur 739 Classic Beige. Dat is een erg dekkende foundation om al de onzuiverheden te verbergen. Als er toch nog rode plekjes zichtbaar waren heb ik ze gecamoufleerd met de 'Camouflage cream' van Catrice in de kleur 010 Ivory. Kristen heeft erg donkere en strakke wenkbrauwen. Van mezelf heb ik dat niet dus heb ik mijn wenkbrauwen 'ingekleurd' met het Catrice Eyebrow Set. Om het goed te laten zitten heb ik de Eyebrow Gel van de Hema gebruikt.

Voor mijn ogen heb ik 3 verschillende kleuren gebruikt. Eerst heb ik op het hele ooglid '04 Black Goddess' van Essence aangebracht. Verder heb ik aan de binnenkant van mijn oogleden '45 Back to Khaki' van Essence. Midden op het ooglid heb ik een paarse taupe kleur aangebracht. Deze was van een oud pallette wat ik nog ergens had gevonden. Ik heb de uiterste hoek van mijn oog nog een beetje geaccentueerd met de 'Black Goddess' Als mascara heb ik de 'Crazy Volume Mascara' van Essence gebruikt. Omdat Kristen kleine ogen heeft heb ik dat ook geprobeert te maken. Dit door op mijn waterlijn zwarte oogpotlood aan te brengen. Ik heb de 'Longlasting Eye Pencil' in de kleur 01 Black Fever van Essence gebruikt.

Voor mijn lippen heb ik gekozen voor een nude lipstick. Ik heb de 'Ultimate Colour' in de kleur 240 Hey Nude van Catrice. Om het nog meer nude te laten lijken heb ik een beetje concealer aangebracht op mijn lippen.

Vind je het leuk als ik vaker make-up looks van celebrities maak?

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!