zondag 13 oktober 2013

Lip stash


Normaal gesproken liggen mijn lip producten in een bakje helemaal door elkaar. Ik dacht dat het wel eens leuk was om je te laten zien wat ik allemaal voor lip producten heb.

 Ik begin met mijn lipglossen. Ik draag niet vaak lipgloss en degene die ik heb zijn al best wel oud. maar toch laat ik ze zien. Van links naar rechts. Miss Helen Simmering Lipgloss. Het is niet een lipgloss die ik veel draag omdat hij nogal een felle kleur heeft en een goede pigmentatie. Ik draag hem alleen met dingen waarbij je veel oranje draagt zoals koningsdag. Hij is al best wel oud want Miss Helen is niet meer verkrijgbaar bij de Hema. Arc Ancil Paris ???. Ik heb geen idee welke lipgloss het is. Het merk was bijna niet meer leesbaar. Het is een hele fijne gloss. Het geeft je lippen een mooie gloed en mooie glitters. Ik weet niet meer waar ik hem gekocht heb. Etos Repair Care Gloss. Het is niet echt een lipgloss Maar ik vind het wel een fijne gloss en dat komt ook door de verpakking. Het is een hele fijne manier om de gloss aan te brengen. Het is een kleurloze gloss en bij maakt mijn lippen lekker zacht. Ik heb hem gekocht bij de Etos en volgens mij is hij nogsteeds verkrijgbaar. John Van G Sparkling Lips. Het is een zachte roze kleur en hij staat mij heel mooi. Het enige wat ik jammer vind aan deze gloss is dat hij heel vies is. Echt heel vies. Maar over het algmeen is het een super fijne gloss. Ik heb deze lipgloss gekregen en weet niet waar hij gekocht is. Essence Volume Up! Eigenlijk hoort deze gloss kleurloos te zijn maar ik gebruik deze altijd samen met mijn knalrode lipstick en dus heeft hij een roze kleur gekregen. Het fijne van deze gloss is dat hij heel erg naar mint smaakt en je krijgt er ook een frisse adem van. Dat is zeker een pluspunt. Ook deze gloss is niet meer verkrijgbaar. Essence Circus Circus Lip Lacquer 02 My Glammy Acrobat. Dit is de enige lipgloss waar ik de kleur van kan lezen. Deze gloss is  van de Limited Edition Collectie Circus. Het is een hele heldere kleur en ik weet eigenlijk niet waarom ik hem gekocht heb want het niet echt mijn kleur. Toch vind ik het een hele mooie kleur. Hij is ook niet meer verkrijgbaar.


Door naar de lipsticks. Van links naar rechts. Catrice Ultimate Colour 240 Hey Nude. Ik hou echt van deze nude lipstick. Het is een super mooie kleur en hij staat mij mooi. Catrice Ultimate Colour 130 Frozen Rose. Deze roze kleur is een mooie lichte roze kleur. Het is een fijne kleur en hij blijft lang op je lippen zitten. Catrice Ultimate Colour 190 The Nuder The Better. Dit was mijn allereerste lipstick van Catrice. Het is een oranje nude kleur en ik vind het een super mooie kleur voor de zomer en het staat ook erg mooi als je gezicht een beetje een kleurtje heeft gekregen. Al de Ultimate Colour lipsticks zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €3,99. Essence 53 All About Cupcake. Dit is nog een van de oudere lipsticks van Essence. Het is een heel erge zoete roze kleur. Hij ruikt ook nog eens heel lekker zoet. Hij is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €1,89


Ik weet niet precies hoe ik deze lipsticks moet noemen. Maar toch vind ik deze Popsticks, zoals Maybelline ze noemt, erg fijn. Van links naar rechts. Maybelline Popstick 080 Cherry Pop. Ik was al tijdje opzoek naar een mooie cherrykleur en ik dacht dat dit wel een mooie kleur zou zijn. Maar wat bleek hij is oranje. Niet echt waar ik naar zocht maar toch ben ik er wel blij mee. Maybelline Popstick 060 Citrus Slice. Ik dacht dus dat deze oranje zou zijn maar nee dat was hier ook niet het geval. Hij kleurt heel licht roze. Ik vind ook deze kleur erg mooi en het was een verrassing hoe de kleuren waren. Ik ben er heel blij mee. De Popsticks heb ik ook op genomen in mijn Favorieten van de maand Augustus. Als je die wilt bekijken klik dan hier. Catrice Ultimate Lip Glow. Dit is een erg bijzondere lipstick. Het is een lipstick die zich aanpast aan je natuurlijke kleur en de pH-waarde van je lippen. Het is dus een lipstick die bij iedereen past. Hij is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €4,99.



Dit zijn mijn overige lipproducten. Van links naar rechts. Essence Long Lasting 04 On The Catwalk. Eigenlijk hoort deze bij mijn lipsticks maar ik had deze onlangs gekocht en toen had ik de foto's voor deze post al gemaakt. Het is een van de mooiste rood kleuren die ik ooit gezien heb. Het is een diep rode kleur. Ik vind het ook een super mooie kleur voor de herfst en winter. Deze lipstick is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €2,39. Labello Fruity Shine Cherry. Het is niet echt een lipstick of iets maar het geeft toch een mooi kleurtje aan je lippen. Het smaakt naar kers, ruikt naar kers, maakt je lippen zacht en geeft je lippen een mooi rode kleur. H&M Lip Pen Natural Beauty. Ik was erg benieuwd naar deze lip-pen toen ik hem kocht. Het is echt een fijne lipbalm met een mooie nude kleur. Het is ook een goede kwaliteit voor de prijs. Hij was €3,95. Catrice Colour Infusion Long Lasting Lipstain 030 Meet Mrs Rosevelt. Ik ben echt fan van lipstains. Ze geven je lippen een kleurtje zonder dat je een hele laag lipstick op je lippen hebt. Ook is het heel fijn omdat het er geleidelijk afgaat dus krijg je geen rare plekken op je lippen.



Vind je het leuk als ik vaker een artikel zoals dit maak?

xoxo Naomi



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!