donderdag 10 oktober 2013

Tag: Common White Girl


Ik ben wit. Ik ben een meisje. Laten we uitvinden of ik ook algemeen ben.

Favoriete Starbucks drankje?

Ik kom niet echt vaak bij Starbucks maar als ik er kom neem ik een Karamel Frappuccino als het warm weer is. Of een Hot Chocolate als het kouder is.

Hoelang duurt het voor dat je klaar bent in de ochtend? 

Ik hou er van om 's ochtends lekker rustig aan te doen. Maar dat kan niet altijd. Ik geef mezelf altijd een uur om klaar te zijn. Dan heb ik gegeten, gedoucht, make-up, haar, kleren en even social media checken.

Hoeveel selfies maak je op een dag?

Soms geen, soms 20 maar dat verschild heel erg per dag. De meeste zijn echt niet mooi en gaan ook meteen weer weg.

Hoeveel Instagram followers en foto's heb je?

Ik heb op dit moment 193 volgers en 175 foto's. Als je de foto's wil zien klik hier.

Zeg je wel een LOL of OMG hardop?

LOL zeg ik bijna niet. Nooit eigenlijk. OMG nog wel eens.

Draag je kledingstukken weleens vaker dan één keer?

Ja, ik heb maar weinig kleding die ik maar één keer gedragen heb. Vaak zijn het dingen die ik in een opwelling gekocht heb en achteraf toch niet zo leuk vond.

Ben je racistisch?

Nee, ik accepteer iedereen zoals hij of zij is.

Instagram, Twitter of Tumblr?

Dit is lastig.. Ik ben geen grote fan van Twitter en gebruik het ook bijna niet meer. Instagram en Tumblr gebruik ik beide wel vaak dus ik kan niet goed kiezen.

Wat doe je het grootste deel van je tijd?

Buiten naar school gaan, zit ik veel achter mijn laptop. Dan ben ik vaak aan het bloggen of series aan het kijken.

Wie zijn je favoriete Youtubers?

SHAYTARDSMyNamesChaiEvelinadailygraceTheFineBrosCasper LeeFleurDeForceJoe SuggJacksGap, Kurt Hugo SchneiderOliWhiteTV en Troye Sivan. Ik kan nog wel een half uur door gaan met opdreunen. Ik kijk echt te veel Youtube..

Hoe vaak doe je je nagels?

Dat verschilt heel erg. Soms om de dag en soms laat ik het er bijna 2 weken opzitten. Niet dat er na 2 weken nog nagellak opzit.

Ben je een shopaholic?

Ik ben geen echte shopaholic maar ik ben een meisje dus ik hou wel van winkelen ja. Ik heb er het geld niet voor om alles te kopen wat ik leuk vind.

Hoevaak heb je Mean Girls gezien?

Heel vaak. Het blijft een geweldige film! Ik vind zelf de eerste leuker dan de tweede. Maar de tweede is ook leuk.

Heb je veel kleren?

Ik heb genoeg kleren om van te leven dus eigenlijk wel. Maar er zijn altijd wel kledingstukken die ik graag wil hebben om mijn garderobe uit te breiden.

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet?

Alleen als het er echt super lekker en leuk uitziet. Vaak eet ik niet zulke interessante dingen.

Draag je elke dag make-up?

Nee, als ik naar school ga vaak wel maar ook maar een klein beetje. In het weekend vind ik het lekker om geen make-up te dragen om mijn gezicht rust te geven.

Hoe stijl je meestal je haar?

Heel simpel, even door kammen en dan in een hoge staart of een warrige knot.

Zie je er altijd presentable uit?

Als ik het huis uit ga wel maar als ik gewoon lekker thuis zit niet. Vooral in de winter vind ik het eerlijk om een enorme trui van mijn vader aan te trekken. Het zit zo lekker en is heerlijk warm.

Ik tag jullie allemaal en laat me weten of je de tag gedaan heb zodat ik het kan lezen

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!