woensdag 16 oktober 2013

One piece, three outfits

Logo Design by FlamingText.com

Ik heb veel basic kleding, het is handig en je kan het met veel dingen combineren. In dit artikel laat ik zien hoe ik een simpele blauw gebreide trui combineer in verschillende outfits. Het is een trui van de H&M. Ik heb hem vorig jaar gekocht in de sale. Ik draag hem heel veel en zelfs na al de wasbeurten is hij nogsteeds mooi van kleur. Lees verder om te zien hoe ik ging shoppen in mijn eigen garderobe.

De eerste outfit is een lekker comfortabele outfit. De broek is van H&M. Het is een wat lossere camogroene broek. Over de trui heb ik een spijkerjasje. Hij is een beetje aan de grote kant en dus kan ik het makkelijk dragen over de trui. Om de comfortabele outfit compleet te maken draag ik er donkerrode Convers onder. Als accessoires heb ik een lange bronsgoude ketting met een witte steen, een dubbele kruis ring en oorstuds met envelopjes erop. Als tas heb ik gekozen voor een linne rugzak met nep leren bandjes. Je kunt er gewoon alles in gooien wat je mee wil nemen en hij zit op je rug dus je hebt er minder last van dan van een schoudertas.

De tweede outfit is een wat meer girly outfit. Ik heb gekozen voor een high waisted rokje en daar stop ik de trui bij in. Ik draag er een fel licht blauw riempje bij om het een beetje op te vrolijken. Als schoenen ben ik gegaan voor rode ballerina's. Deze fijn van de Primark en hebben leuke kante details en een strikje op de neus. Qua accessoires heb ik het heel simpel gehouden en ben ik gegaan voor rode roosjes als oorbellen. Ik zou deze outfit waarschijnlijk dragen als ik ga winkelen. Daarom heb ik gekozen voor deze blond shopper.

Deze laatste outfit is een wat stoerdere outfit. Het geen wat meteen opvalt zijn de schoenen. Ik heb deze Dr Martens gekregen van mijn oma omdat ze zelf niet meer droeg. Ze zijn erg opvallend een super handig om met basics te combineren omdat je eigenlijk geen andere printjes hoeft te dragen. Ik heb gekozen voor een lichte spijkerbroek omdat ik die leuker vind staan met donkerblauw dan gewone spijkerbroeken. Deze is van Only. Ook het leren jasje is van Only. Als je het met het jasje draagt hoef je, als je naar buiten gaat geen andere jas meer aan en dat vind ik handig. Ik vind de tas erg leuk. Ik heb hem gekocht in Londen. Hij hoort niet zo kreukelig te zijn maar omdat ik hem vaak opgevouwen in mijn tas zijn er vouwen in gekomen. Ik vind het leuk om een bandana te dragen in mijn haar en deze rode zakdoek is een van bandana's die ik veel draag. De sieraden die ik hierbij zou dragen zijn ook erg simpel. Sterrentjes oorbellen, een ketting met een lampje en een armbandje met studs. Alle sieraden zijn zilverkleurig.

Dit waren mijn 3 manieren om een basic trui te combineren.
Wat vind jij de leukste outfit?

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!