vrijdag 13 september 2013

Winter outfit #2


Vorige week heb ik jullie een winter outfit laten zien en dat doe ik vandaag weer maar deze is weer wat anders dan de eerste. Neem een kijkje voor wat winter inspiratie.




Deze outfit is wat stoerder dan de vorige en dit zou ik dragen als ik de stad in ga om te winkelen of wat drinken met vrienden. Het is een makkelijke outfit en je kunt de kledingstukken ook heel goed combineren met ander outfits. 

De Schotse ruit is weer helemaal terug van weg geweest. Ik weet nog dat ik 10 jaar geleden helemaal weg was van Schotse rokjes en ruitjes en echt niets anders wou dragen. Ik vind het nog steeds een super leuke print. Helaas pas ik de kleren van 10 jaar geleden niet meer dus ik ga zeker weer wat nieuwe dingetjes kopen!

Ik vind ook de laarsjes echt super leuk. Ik ben helemaal weg van enkellaarsjes en draag in de winter niets anders. De open stukjes vind ik een super leuk detail. Als je er sokken met een Schotse ruit bij draagt geeft  het de outfit meer kleur. Je laat dan ook de ruit uit de blouse terug komen en is het minder een zwarte outfit.

Ik hoop dat je het een leuke outfit vind en er inspiratie van hebt opgedaan. 

Wat is jou favoriete item van deze outfit?

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!