dinsdag 10 september 2013

Review: Kruidvat Hair Repair Herstelkuur


In de zomer ziet mijn haar er snel dof en beschadigd uit. Dat komt omdat het uitdroogt door de zon en ik het bijna altijd in een knot heb, omdat ik te lui ben om echt iets met mijn haar te doen. Het leek me dus een goed idee om een verzorgende haarcrème te kopen. Ik heb gekozen voor die van het Kruidvat huismerk.
Lees verder om mijn bevindingen hierover te lezen




De verpakking ziet er leuk uit. Het is simpel maar dat maakt het juist een beetje stijlvol. De dop is makkelijk en hij sluit goed af. Er zit 150 ml in de tube.


De crème voelt zacht aan en ruikt lekker. De textuur is goed, de crème is makkelijk smeerbaar en niet te vloeibaar. Het is makkelijk aan te brengen en trekt snel in je haar. Ik dacht eerst dat het een masker was maar je hoeft het er niet uit te wassen dus dat is een voordeel. Je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig hebt en er 150 ml in de tube zit, kun je er lang mee doen.



Op de achterkant staat hoe je de crème moet gebruiken en de ingrediënten.

Ik föhn mijn haar zo min mogelijk ter bescherming van mijn haar dus laat ik mijn haar altijd opdrogen. Toen het droog was, had het een gezonde glas en mijn haar was voelbaar zachter. Dat bleef zo tot wel een 2 dagen later. Ik was mijn haar om de dag omdat het heel snel vet word. Mede daarom ben ik erg tevreden over deze haarcrème want mijn haar wordt er niet vet van en het mijn haar niet verzwaard.

Ik ga deze crème zeker vaker gebruiken. Hij is erg goed voor mijn haar. Hij is verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €2,99

Gebruik jij vaak haarcrème? En wat vind je van deze Kruidvat haarcrème?

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!