woensdag 5 november 2014

Tips bij het leren

Bah. Toetsweek. Iedereen heeft of had er wel eens mee te maken. Ik vind het heerlijk om met muziek aan te leren. Het enige nadeel is dat ik altijd de neiging heb mee te zingen en daarom kan ik me niet concentreren op het leren. Het alternatief is dan om naar muziek te luisteren zonder tekst. Dan kom je al gauw bij dance muziek of klassieke muziek. Dance muziek is ook niet echt ideaal om bij te leren en klassieke muziek vind ik eerlijk gezegd ook niet zo leuk. Het is dus een echt  probleem. Ik weet zeker dat ik echt niet de enige ben die met dit probleem zit. Speciaal voor die mensen heb ik hier een paar super leuke playlists met muziek die ideaal zijn om bij te leren.















Deze week heb ik toetsweek dus zal er geen 2e artikel komen zodat ik me echt kan concentreren op school.

xoxo Naomi

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!