donderdag 10 juli 2014

Ebay Koopjes #1

Ik heb laatst mijn aller eerste Ebay aankopen gedaan. Ik hoorde zo veel goede dingen over Ebay en vond dat ik het dan toch ook maar moest proberen. Ik heb dus 4 super leuke producten besteld en ben zeer tevreden!


Wet N Wild Mega Last Matte Lip Cover- Cherry Bomb
Deze mooie donker rode lipstick kocht ik bij deze verkoper.  Ik heb er inclusief verzendkosten $6,48 voor betaald.  

Het is een matte lipstick en daar was ik al een tijdje naar opzoek.
Zo ziet de kleur eruit op mijn lippen. Hij blijft goed lang zitten. Het is niet een kleur die ik snel zou kopen maar ik ben toch blij dat ik het gedaan heb!

Real Technique dupe kwast
Deze foundation kwast kocht ik bij deze verkoper. Hij is $2,23 en de verzendkosten zijn gratis. De kwast lijkt heel erg op de Real Technique kwasten. Ik heb hem nog niet gebuikt maar ik ben erg benieuwd. De haren voelen erg zacht aan en lijken prettig om te gebruiken.

Of de kwaliteit even goed is als de echt ga ik zeker testen en als jullie het leuk vinden zal ik er een review over schrijven. Laat dat even weten in een reactie.

Foudation kwast
Ik kocht nog een foundation kwast en deze keer is het een schuin afgesneden. Ik kocht hem bij deze verkoper. Hij was $2,19 en ook bij deze kwast was de verzendkosten gratis.

Ik heb nog nooit een schuine afgesneden foundation kwast gehad en ben ook heel benieuwd hoe deze bevalt. Ook deze kwast heeft erg zachte haren en ze zijn erg prettig om aan te voelen.

Huawei GT510 hoesje
Voor mijn telefoon kocht ik een  hoesje bij deze verkoper. Ik had al een hele tijd hetzelfde hoesje en hij is echt op. In de meeste telefoon winkels zijn de hoesjes zo duur en deze was maar $3,08.

Zo ziet het hoesje eruit op mijn telefoon. Ik vind het een fijn hoesjes en de kwaliteit is oke. Je kunt wel zien dat een nep hoesje is maar hij doet wat hij moet doen.

Heb jij wel eens iets gekocht via Ebay?

xoxo Naomi

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lipstick! Echt een gafe kleur en je hoesje ziet er ook mooi uit! Ik vind ebay echt zo'n verslavende site, ze hebben ook echt alles haha!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lipstick, ja hoor! Ik heb al best veel dingetjes op Ebay gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er goed uit mooie koopjes liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lipstick staat je heel leuk! Ik heb zelf nog nooit iets op ebay besteld, maar ik heb wel een hele leuke ketting van een vriendin gekregen die ook van ebay kwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke aankopen heb je gedaan! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten! Mijn ebay aankoopjes komen volgende week online hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke aankoopjes! Vind de kwasten er wel goed uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!