maandag 7 juli 2014

Must see movies #2

De afgelopen tijd heb ik weer een paar super mooie en leuke films gezien die ik graag met jullie wil delen. De meeste van deze films zijn comedy's omdat ik gewoon een hele vrolijke bui had. Het zijn ook super films om te kijken als je een leuke movies night houd met vrienden. Maar in je eentje stuk gaan om grapjes is natuurlijk ook leuk!


God's Not Dead
Deze film stond al een hele tijd op mijn lijstje om hem te kijken. Het is misschien niet een film die je zelf snel zou kijken. Het gaat over een christelijke jongen die gaat studeren en in een lastige situatie komt. Ik vind het een mooie verhaal en zeker een aanrader!

The Monuments Men
Sinds de trailer van deze film uitkwam wist ik zeker dat ik hem moest zien! Het is een soort Ocean's maar dan in de 2e Wereld Oorlog. Het is een film die je echt moet zien. Het is dan wel een oorlogsfilm maar het is geen echte oorlogsfilm. Ik weet niet of je me nog kan volgen maar je moet hem maar eens kijken!

The Proposal
Haha, elke keer als ik deze film zie lach ik me helemaal kapot. Het is zo grappig. Het plan is zo slecht dat het wel fout moet gaan en dat gebeurt natuurlijk ook. Het is gewoon super grappig!

The Pacifier
Ik zou Vin Diesel graag als babysitter gehad hebben toen ik klein was. Het is zo iets anders dan zijn andere films en daarom is het ook zo leuk!

White chicks
Dit is ook weer een film waarbij je huilt van het lachen. Ja, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen.

Welke film heb jij voor het laatst gezien?

xoxo Naomi

4 opmerkingen:

  1. The proposal en white chick's zijn zulke leuke films! Ik heb ze beide ook al heel vaak gezien haha!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alleen the proposal gezien, de rest lijkt me ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb de laatste tijden geen films gekeken. De God's Not Dead film lijk me erg interessant, deze wil ik zeker nog bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. White chicks blijft geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!