dinsdag 10 december 2013

Sinterklaascadeau's

Sinterklaas is alweer bijna een week het land uit en heeft mij leuke cadeautjes gegeven. Eerder deden we alleen aan cadeautjes met Sinterklaas maar dit jaar ook met Kerst. Ik was eerst van plan om alle cadeautjes in een artikel te zetten maar ik ben zo enthousiast over mijn dat ik niet zo lang kan wachten.

Op 5 december kreeg ik deze chocolade letter en een koptelefoon. Ik had niet verwacht iets te krijgen dus ik was er erg blij mee. Ik had nog geen koptelefoon en gebruikte altijd die van mijn vader dus kocht hij er een voor mij.
Afgelopen zaterdag hebben we Sinterklaas gevierd met familie. We hadden lootjes getrokken en het was heel gezellig. Mijn moeder had mij getrokken en had een gitaarstandaard en oordopjes voor me gekocht. Ik ben er erg blij mee! De douch en bad producten zijn bij mij altijd welkom. Net als chocola!

Hebben jullie een leuke Sinterklaas gehad?

xoxo Naomi

4 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes heb je gekregen! De producten lijken me heerlijk en die hoofdtelefoon is cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gehad! Wat een mooie hoofdtelefoon!

    (win een sieraad op mijn blog: http://bit.ly/1buJSyq)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt leuke dingen gekregen xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!