vrijdag 13 december 2013

Tag: Tanned Line

Het is weer koud geworden en de zomer is echt voorbij. Toch vond ik het een goed idee om deze tag te doen om weer in een zomer sfeer te komen. Ik ben ook weer aan het bedenken waar ik komende zomer heen wil gaan en daarom sprak deze tag mij erg aan. Dus pak allemaal je zonnebril en cocktail om in een echte zomer sfeer te komen. 

Een huis aan het strand of een huis bij een meer?

Ik ben meer meer persoon. Ik vind het super leuk om naar het strand te gaan maar om er echt te wonen. Nee, dan woon ik liever bij een meer.


Favoriete zomerse haarstyle?

Een losse kont of een vlecht. Iets simpels zodat mijn haar uit mijn gezicht blijft.

Word je bruin of verbrand je?

Ik word niet bruin en ik verbrand niet. Het klinkt misschien heel raar maar het is echt zo. Ik ben erg bleek en dan is het logisch dat ik snel verbrand maar dat is ook zo. Ik blijf gewoon bleek en lijkt het alsof ik de hele zomer binnen heb gezeten. 

Heb je ooit een henna tattoo gehad?

Nee, ik ben ook niet echt een grote fan van henna tattoo. Ik vind het gewoon niet mooi.

Kampvuur of 's avonds zwemmen?

Beide! Eerst zwemmen en dan weer opwarmen bij een kampvuur. Dat zou echt een perfecte zomeravond zijn!

Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?

Ik zou graag naar IJsland willen gaan. Het lijkt me een prachtig land en ik wil er graag nog een keer heen.

Bikini's, tankini's of badpakken?

Zeker bikini's. Ik vind tankini's gewoon niet mooi en omdat ik erg lang ben vind ik badpakken mij niet zo mooi staan.

Zomerse make-up musthave?

Cream blush. Ik vind het echt een super fijn product om in de zomer te gebruiken.

Doe je aan sporten in de zomer?

Deze zomer heb ik niet echt gesport maar ik vind het heerlijk om in de zomer te gaan zwemmen. De afgelopen 7-8 jaar ben ik naar Oostenrijk op vakantie geweest en daar heb ik veel gewandeld in de bergen. Dat is iets wat ik door de jaren heen echt ben leren leuk vinden. Vroeger vond ik het echt vreselijk maar nu vind ik het echt leuk.

Heb je ooit een vakantie liefde gehad?

Ja, ik herinner me vaag nog iets van vakantievriendjes toen ik 8-9 was maar wat ik me nog wel goed herinner is een vakantievriendje in Kroatië. Ik was toen 12 en het was echt een super leuke vakantie in het algemeen. We waren met een hele gezellige groep vrienden uit heel Europa. 

Lang of kort haar tijdens de zomer?

Ik vind lang haar altijd erg mooi maar in de zomer heb ik mijn haar altijd vast. Als mijn haar snel aan zou groeien, zou ik elke zomer het liefst mijn haar afknippen omdat ik het niet prettig vind om mijn lange haar los te hebben omdat het gaat plakken en het erg warm is.

Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat?

Nee, ik neem de moeite niet meer. Het loopt toch uit en ik vind het niet nodig.

Vervelendste vakantie herinnering?

Ongeveer 8 jaar geleden was ik op vakantie in Tsjechië. Het was al de 3e keer en elke keer was er iets mis gegaan. De 1e keer hebben we een auto-ongeluk gehad. De 2e keer hadden we allemaal voedselvergiftiging. We dachten dat het de 3e keer wel goed zou gaan maar dat was verre van waar. De eerste week was het heerlijk weer en heel erg gezellig. We zaten op een camping in een dalletje waar een beekje stroomde waar we veel in speelden. Boven in de bergen was het wat geen lekker weer en had het veel geregend. Door al de regen is er in het beekje zoveel water terecht gekomen dat het een kolkende rivier werd. Dit gebeurde allemaal in 1 nacht. We hadden geluk dat mijn opa 's ochtends al vroeg wakker was en ons dus waarschuwden. Iedereen werd meteen wakker en ging naar buiten. Het beekje stond op overstromen. De lokale brandweer was ondertussen ook op de camping verschenen en raadden iedereen aan zo snel mogelijk weg te gaan. Snel hebben we al onze spullen ingepakt en zijn in één streep naar een dorpje verder de berg opgereden. Toen we daar kwamen zagen we dat de plek waar wij stonden al helemaal onder water stond. Het was echt een vreselijke ervaring en de hele zomer was er door verpest.


Ik ben erg benieuwd hoe jij deze tag invult. Daarom tag ik iedereen die dit leest. Laat een reactie achter met jouw artikel zodat ik het kan lezen.

Heb jij al plannen voor de komende zomer?

xoxo Naomi

1 opmerking:

  1. leuk om te lezen, eens wat anders dan alle herfst en kerst tags. wij gaan komende zomer naar frankrijk of tsjechië. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!