vrijdag 4 oktober 2013

Winter outfit #3


Ik probeer met de outfits een zo samen te stellen dat ik van alles en beetje heb en verschillende stijlen en trends aan bot breng. Deze derde outfit heeft zo ook weer iets heel anders dan de vorige. Lees verder en laat je inspireren.


Deze keer heb ik gekozen voor een leuk jurkje. Ik ben zelf niet zo van de jurkjes in de winter omdat ik alles op de fiets doe en dat dan heel onhandig is. Ik vind dit jurkje erg leuk omdat het een leuk printje heeft. Ook vind ik de kleur heel mooi en ik hou wel van een hoge hals. Je kunt dit jurkje ook heel goed gewoon dragen maar ik heb gekozen om er meer een party look van te maken.
Bij deze outfit vind ik de schoenen die ik gekozen heb niet super leuk staan maar ik kon online niet echt mooie nude pumps vinden. Nude pumps zijn een heel goed alternatief voor de standaard zwarte pumps. Ze passen net als de zwarte ook bij de meeste outfits maar ik vind ze vaak vrouwelijker dan zwarte pumps.
Voor sieraden heb ik het heel simpel gehouden en ben ik gegaan voor allemaal goud. Ik vind het altijd leuk staan als je matchende metalen hebt.
Een clutch is super handig voor op een feestje. Je stopt er alleen het nodige in en loopt niet de hele avond met een enorme tas te sjouwen. Ik vind vooral de details van deze zwarte clutch erg leuk en het heeft een beetje een vintage gevoel.
Als het toch te fris is om alleen een jurkje te dragen kun je er altijd nog een panty onder dragen en een simpel zwart jasje over doen.

Ik hoop dat je hier iets aan had en dat je op idee├źn bent gekomen.
Wat is jou favoriete item 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!