zaterdag 28 september 2013

FOTD: Lazy saturday


Vandaag laat ik jullie zien hoe mijn make-up er uitziet op een gewone weekend dag. Ik heb dan meer tijd voor mijn make-up dan door de weeks dus ik probeer wat uitgebreider te werken en meer en verschillende producten te gebruiken. Hier boven zien jullie welke producten ik gebruikt heb. Lees verder voor de complete look.


Ik heb mijn gezicht eerst schoongemaakt en een dagcrème op gedaan. Daarna heb ik foundation aangebracht. Ik gebruik de Hema foundation in de kleur 01. Ik heb een paar onzuiverheden op mijn huid en die heb ik gecamoufleerd met de Allround Concealer van Catrice. Ik gebruik de middelste beige kleur want die past goed bij mijn huid. Voor poeder heb ik de Essence Mattifying Compact Powder in de kleur Light Beige gebuikt. Op mijn lippen draag ik de Catrice Colour Infusion Longlasting Lipstain in de kleur Meet Mrs Rosevelt.

Voor mijn ogen heb de Essence Back to Khaki gebruikt en deze over mijn hele ooglid verspreid. Op de buitenkant van mijn oogleden heb ik de Essence Black Goddess aangebracht. Voor mijn wing heb ik de Essence Gel Eyeliner gebruikt in de kleur London Baby. Onder mijn oog heb ik ook een beetje Black Goddess aan gebracht en op mijn waterlijn draag ik BeYu Soft Liner in de kleur 612. Als mascara heb ik de Look Hypnotic in het zwart gebruikt. Waarschijnlijk heb je nog nooit gehoord van het merk Look. Dat kan kloppen het is een merk uit Oostenrijk en in Nederland niet verkrijgbaar. Ik vind het een geweldig merk en de make-up is heel fijn.

Draag jij in het weekend ook andere make-up dan door de week?

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!