donderdag 30 augustus 2012

back to school

Pff mijn eerste school week zit er alweer bijna op. Eindelijk. Omdat ik ben blijven zitten is moet ik weer even mijn draai vinden in de klas want ik ken helemaal niemand. Dat is wel even raar want ik was gewend dat ik gewoon met iedereen wel kon kletsen. Maar dat komt wel goed! Dit jaar extra hard aan de bak want ik wil nu wel echt over gaan. Het voordeel dat ik niemand ken is wel dat ik nu veel beter oplet want ik kan toch met niemand gaan kletsen. Wat ook eigenlijk wel heel jammer is want dat maakt school wel echt heel saai. Wat enorm helpt is lekker muziek maken en luisteren! Ik heb sinds een half jaar een gitaar en heb hem in de vakantie een beetje verwaarloosd dus ik ga er nu weer goed mee verder. Het helpt echt als je als je huiswerk maakt een pauze neemt en dan even wat anders gaat doen zoals gitaar spelen of even wat drinken.

Hier komt wat muziek die ik op dit moment luister;
Dit nummer spelen we met muziek op school en na 1 keer klonk het al echt super goed dus dat gaat nog wat worden!

Dit is gewoon zo'n leuk nummer!

Racoon is echt een super goede band en dit nummer is ook super goed!

Als je het intro van dit nummer hoort denk je vast nou daar komt pump it van de black eyed peas maar nee dit is de soundtrack van de beste film ooit; pulp fiction. Echt een aanrader!

Enjoy your lives! x

1 opmerking:

  1. Jammer dat je bent blijven zitten! Hopelijk maak je snel heel veel nieuwe vriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!