donderdag 12 juni 2014

Plog: Opwekking

Mijn eerste plog is een feit! Dit weekend ging ik naar een festival. Ik ging naar Opwekking. Het is een christelijk festival en ik kan er vanaf huis op de fiets heen. Dit was de eerste keer dat ik er het hele weekend was en ik heb het hele weekend foto's gemaakt en die laat ik jullie nu zien.


Donderdagavond moest ik al mijn spullen al inpakken want we zouden die avond meteen de tent al op gaan zetten. Dit is de inhoud van mijn toilettas.

 Na lang passen en meten paste al mijn spullen precies in een weekendtas.

Dit shirtje kocht ik pas bij de Bershka en ik vind de tekst erop zo mooi. Er staat; Don't worry about today, let what you do be what you love.

Spooky vond het allemaal maar vreemd dat iedereen zijn spullen aan het inpakken was.

Overal waar ik heen ging bleef hij me volgen.

Na een avond spullen pakken op naar Walibi! We zaten met 3 weekendtassen en 3 personen op de achterbank. De kofferbak zat ook helemaal vol met tenten en heel veel eten!

Na een avondje tenten opzetten lekker genieten van een beker sap.

Zo zag onze slaaptent eruit. Ik sliep samen met een vriendin in de tent. Heel toevallig stonden er allemaal mensen om ons heen die bij ons in het dorp wonen. Dat was wel erg grappig.

Vrijdag was het heerlijk weer en mijn benen konden de zon erg goed gebruiken!

Onder het genot van een lekkere Radler onze worstjes braden.

We zijn echt super koks. Het was een heerlijk maaltje van worstjes en komkommer.

 's Avonds gingen we naar een optreden van Hillsong London. Het was super vet en echt heel mooi!

Na een lange maar super leuke dag nog even wat lezen en dan lekker slapen.

Zaterdags gingen we Elburg even in. Mijn vriendin was sokken en een vest vergeten. Dat was de eerste nacht wel nodig maar de rest van het weekend niet.

Omdat onze hele rij uit de buurt kwam was iedereen op de fiets gekomen. Dat was ook echt te zien aan de hoeveelheid fietsen tussen de tenten.

Diner nummer 2: Tomaten soep.

Een paar andere vriendinnen van mij moesten werken in de viskraam op het terrein. We zijn dus een paar keer langs gekomen om lekker kibbeling te eten.

Zondag was een opruimdag. Ik had zo'n zooi van de tent gemaakt dat het echt opgeruimd moest worden.

Er kwamen ook nog een paar vakantievrienden van mijn vriendin langs en samen hebben we lekker patat en knakworsten gegeten.

De sing-in is altijd een grote happening op Opwekking. Er komen altijd heel veel mensen heen en ook dit jaar was het erg mooi. Het was wel heel warm dus zochten we al gauw de schaduw op.

Ik weet niet waarom ik deze foto gemaakt heb maar hij verdient toch een plaatsje in deze plog

Maandag was alweer de laatste dag en als domper op de feestvreugde had het die nacht geregend en wij waren zo dom geweest om alles buiten te laten staan.

Luchtbedjes leeg laten lopen en alle spullen in de slaaptent zetten was onze grootste taak van die dag. Mijn moeder zou later komen om de tent af te breken en de spullen op te halen.

 Net voor de laatste dienst vonden we een heerlijk plekje in de schaduw. Het uitzicht was erg mooi. Na de dienst zijn we naar huis gefietst.

Eenmaal thuis kon ik weer genieten van alle luxe gemakken en onder het genot van een kopje kokosthee kwam ik weer lekker tot rust.
In deze outfit heb ik echt geleefd dit weekend. Een lekker comfortabel shortje en een los hemdje. Meer had je niet nodig.

Wat heb jij gedaan in dit lange weekend?

xoxo Naomi

6 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid! En lekker eten allemaal hihi
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik wist niet dat het "bestond" ik ga het volgende jaar in de gaten houden en wie weet met de jongeren van de kerk hier daarheen, lijk me erg leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een geslaagd festival! Leuk, je eerste plog, net als je blog!
    XXX
    Arjanne -A&A-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat tof dat je ook op Opwekking bent geweest! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!