zaterdag 29 september 2012

i'll always remember you the same


Vandaag heb ik weer eens even lekker in mn eentje gewinkeld. Ik had een hele lijst met alles wat ik graag wou kopen maar meer dan de helft is afgevallen. Toch ben ik redelijk geslaagd.
Let's have a look;
Gewoon lekker een kop koffie.

Salt & vinegar chips is een hele bekende snack in Engeland maar hier in Nederland had ik het nog nooit gezien tot vandaag. Sinds ik vorig jaar naar Londen ben geweest ben ik al opzoek naar deze chips en ik heb hem eindelijk gevonden! Hij is echt heel lekker. Heel anders dan de chipssmaken die we in Nederland hebben maar erg verrassend.

Ik gebruik de coverstick van Essence al een paar jaar en hij is nog steeds mijn favoriete make-up. Ik kan niet meer zonder

Ik was opzoek naar een hele goedkope naar toch redelijke kwaliteit roze lippenstift en daar was hij.


Enjoy your weekend, x

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!