maandag 28 mei 2012

I'm not waiting for the day when you come back to the California Sun

Sorry, Sorry, Sorry! Ik had een verslag van mijn Parijs week beloofd en hij is er nog steeds niet. Ik heb het echt super druk en mn agenda staat echt bom vol met leren of leuke dingen doen dat ik helemaal geen tijd heb om een heel verslag te maken van Parijs. Ik denk dat ik het ook niet meer ga doen want het is nu al bijna een maand geleden. Ik ga wel weer proberen om elke week iets te posten. Het is nu maandag en ik ben vrij! Me like! Vandaag lekker met vriendinnen zwemmen en morgen weer naar school. Nog even heel hard mijn best doen en over gaan en over 30 dagen heb ik vakantiee! Ja ik hou het bij.

Even heel iets anders. Misschien weten jullie het nog maar in deze post vertelde ik over een verjaardag van een vriendin en dat er een lokale band kwam en die super band genaamd 'Skyroam' is Xnoizz Talent 2012 geworden!

Nog een hele fijne vrije 2e pinksterdag!
xoxo Naomi

California Sun-Devon Werkheiser

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!