woensdag 25 april 2012

New design

Het is je vast wel opgevallen ik heb gisteravond nog snel even een nieuw design in elkaar geflanst maar ik vind het eigenlijk wel goed gelukt. Ik was de oude een beetje zat. Ik ben het alleen nog niet helemaal eens over de header. Ik vind hem zo heel leuk maar vind het wel jammer dat hij niet helemaal in de breedte is dus waarschijnlijk wordt die nog iets anders. 
De toetsweek is bijna voorbij! Morgen nog een dagje naar Groningen om een college bij te wonen en dan vrijdag 1 toets en sportdag. En dan is het alweer vakantie! 
De mijne begint goed want vrijdag blijft mijn nichtje slapen en zaterdag hebben we familiedag. Dat is altijd super gezellig en ik heb er super veel zin in. Zondag wordt een uitslaapdagje en ik moet natuurlijk mijn koffers pakken voor Parijs.
Dat wordt dus een top weekend en vakantie!

->
I've gotta new haircut and i like it!

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!