zondag 11 maart 2012

Music I like #1

Ik ben best wel muziek verslaafd en daar laat ik jullie nu aan deel nemen. Haha, niet dat je nu heel erg moet schrikken ofzo. Maar ik vind muziek luisteren super leuk en doe het ook heel veel. Deze muziek luister ik op dit moment veel.
Jullie kennen vast het nummer 'Somebody that I used to know' nog wel. Nou de Belgische band Gotye heeft weer een nieuwe single uitgebracht en ik vind hem super goed.


Door The voice of Holland ben ik echt een beetje fan geworden van Chris Hordijk. Ik vind dat hij een hele mooie stem heeft.


Ik krijg van dit nummer echt spontaan zin in de zomer en om lekker in de zon te liggen en gewoon niets doen.


Een top nummer om gewoon helemaal los te gaan op je luchtdrumstel!

Wat ik echt een top uitvinding vind is Spotify. Het is super handig omdat je de muziek niet hoeft te downloaden maar je kan er toch altijd bij. Echt super!

Naar welke muziek luisteren jullie op dit moment veel?

Liefs Naomi



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!