zondag 1 januari 2012

1 januari #Day 01 - A picture of yourself with fifteen facts

Ten eerste een heel gelukkig nieuw jaar allemaal! 


Fact 1: Ik heb mn haar het liefst in een knotje.
Fact 2: Ik hou van streepjes.
Fact 3: Ik vind het leuk om te kamperen.
Fact 4: Ik vind campingstoelen echt niet fijn zitten.
Fact 5: Om mijn arm draag ik een armbandje met 'GOD IS HEILIG'.
Fact 6: Dat armbandje is van opwekking.
Fact 7: Dit jaar ga ik weer naar opwekking.
Fact 8: Ik kijk raar.
Fact 9: Ik hou van tucjes.
Fact 10: Ik vind bergen mooi.
Fact 11: Ik hou niet van wandelen in de bergen.
Fact 12: Worst is lekker.
Fact 13: Ik ben helemaal niet fotogeniek.
Fact 14: Het is niet echt super lekker weer maar het is wel goed weer.
Fact 15: Het gras is echt heel groen.

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!