maandag 5 december 2011

5 december

De meeste mensen vieren vandaag Sinterklaas maar dat heb ik vrijdag gedaan bij mijn oma en zaterdag met Tims gezin. Vrijdag hebben we een spel gedaan met een dobbelsteen en allemaal kleine cadeautjes. Ik heb een paddenstoel spaarpot gekregen. Eigenlijk zouden mijn ouders ons geen cadeau's meer geven maar omdat mn zusje graag een spel wou voor op de Wii heb ik toch ook wat gekregen. Een jongerenbijbel! Daar ben ik echt heel blij mee. Zaterdag ben ik eerst toch nog wezen kijken bij Tim. Het regende wel heel hard maar dat had ik er wel voor over. 's Avonds zijn we ergens wezen eten en daarna hebben we gebowld. Ik gooide steeds 1 keer raak en dan weer 1 in de goot. En aan het eind ineens een strike. Maarja daar had ik toen niets meer aan.. Dus dat ging niet heel goed.. Toch was het echt een hele leuke dag! Gister had ik het best wel druk voor school en met het spelen op de Wii (werd gedwongen door mn zusje). Daarom vandaag maar weer een langer stukje!

xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!