dinsdag 27 december 2011

27 december

Ten eerst nog een fijn kerst. Jammer dat het alweer voorbij is.. Ik heb echt een super druk weekend gehad. Wat eigenlijk best wel normaal wordt. Ik verlang echt naar een weekend waarin ik gewoon de hele dag in mijn bed kan liggen en een filmpje kijk. Maar gelukkig heb ik nu vakantie en kan dat ook!

Vrijdag:
Eerst naar school geweest en daarna met een paar vriendinnen en patat gevierd dat we vakantie hadden. Daarna zijn we nog de laatste inkopen gaan doen voor die avond. 's Avonds heb ik met het vaste 'eljadafilm' groepje pizza gegeten en daarna de film 'Seven' gekeken. Ik had hem al een paar keer gezien maar hij blijft echt dood eng. Ook heb ik al een vroeg kerstcadeau gekregen. Een kerstmuts. We hadden afgesproken om er allemaal een op te doen maar ik had er geen. Toen hadden ze er maar een gekocht.

Zaterdag:
Heb ik eerst gezellig met mijn mama de film 'Kruimeltje' gekeken. Het is eigenlijk een beetje een traditie geworden om die de dag voor kerst te kijken. Daarna kwam Tim en zijn we een stuk wezen wandelen met de hond van mijn opa en oma. 's Avonds ben ik uit eten geweest met mijn ouders, mijn tante, mijn zusje en Tim. Daarna ging Tim weer naar huis en hebben we thuis een nagellakavondje gehouden.

Zondag:
Het is eerst kerstdag! 's Ochtends naar de kerk geweest en daarna meteen door naar Tim. Daar met het hele gezin de film 'Arthur Christmas' gekeken. Ik hou helemaal niet van tekenfilms maar deze is wel grappig. 's Avonds gegourmed en daarna nog een spelletjes gedaan.

Maandag:
De hele ochtend in mijn bed gelegen want ik was ziek. Zul je net zien dat je ziek bent met kerst. 's Middags was ik wel weer wat opgeknapt dus tocht maar voorbereidingen treffen voor het diner. Toen kwam Tim en zijn we lopend met een Praxistas vol met; een pan, een beslagkom met beslag, aardappels, peper en sloffen richting mijn oma gegaan. Daar onze aardappelspekkoek in elkaar geflanst. En geholpen met de ander dingen die nog gemaakt moesten worden. Daarna lekker gegeten met de hele familie! Na het eten begon mijn nichtje spontaan kerstliedjes te zingen en deed iedereen gezellig mee. Weer thuis gekomen wou mijn zusje heel graag op de Wii. Daarna Tim weer naar huis gebracht.

Zo dat was mijn weekend. Vandaag voor de laatste keer tennissen. Want volgend jaar stop ik ermee. Heb het gewoon te druk met school, werk en muziek.

Met mijn hondenvriendje Doeman.

Mijn liefste zonnestraaltje <3

Mijn kerstnagels.

4 lagen nagellak doet wonderen.

Christmas lights.

I did my sisters hair.



xoxo Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!