dinsdag 8 november 2011

I just can't take my eyes of off you

Jeej ik ben niet meer ziek (: Nou alleen nog een beetje verkouden maar dat gaat wel over ;] vanavond weer orkest (: Ben ik echt even weer aan toe. Met al mn leuke orkestvriendjes <3 Ja ik speel klarinet. Ja net als Octo.. Maar ik vind een klarinet leuk. Punt.  

Voor wie een thuis-sauna wil hebben. Komt hier een 'receptje' ;]
Wat je nodig hebt;
-een bad
-badolie
-water(heel heet)
-badjas
-handdoek
-slippers
-douche
-handdoek

Laat het bad vol lopen met het hele hete water en doe er wat badolie in. Blijf er ongeveer een half uur in liggen en droog je af. Doe de slippers en de badjas aan en loop naar buiten. Na ongeveer 10 minuten heb je het weer koud en dan ga je onder de douche staan en om de olie uit je haar te wassen. En dan is het igg klaar. Meestal droog ik me dan ook weer af ;]

Het werkt echt en het kost niet zo veel als een echte sauna (:
Ik vind het een geweldig idee (:
Thanks to my mum (:

hugs
naomi

can't take my eyes- lady antabellum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!