donderdag 24 februari 2011

first.

hi
leuk dat je op mijn blog kijkt
ik weet niet of ik er heel veel achter zit
want meestal als ik zoiets aanmaak
zit ik er een paar weken op
&dan vind ik het al niet meer leuk
zoals twitter
ben echt heel actief ofzo..
maarja hopelijk is het dit keer anders (:

je vraagt je vast af waarom ik 'starducks' heb in plaats van 'starbucks'
nou ik typte het ooit eens zo in op google 
&toen kreeg ik allemaal plaatjes van eendjes
nogal logisch..
en ik vond het wel grappig ;p

ik ben trouwens naomi,
14 jaar,
wonend in een boerengat genaamd hulshorst
vast nog nooit van gehoord..
het is echt mini
ik zit in 3 vwo
maar dat gaat niet al te goed..
volgend jaar toch maar havo
het is wel echt een super leuke klas

okutje het is al weer 5 uur geweest
ik zou om 5 uur bij mn vriendin wezen
ben igg nooit op tijd ofzo

seeyouu
xxx

ghehe

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!