zaterdag 9 mei 2015

CLOSET SALE

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst gepost heb. Sorry daarvoor. Ik zag het bloggen niet meer als een hobby en iets dat ik leuk vond maar als een verplichting, iets dat moest. Ik ben nog steeds niet helemaal terug bij het gevoel dat ik het leuk vind maar ik wou toch iets schrijven omdat ik jullie aandacht ergens voor wil.

Volgend jaar hoop ik op kamers te gaan en daarom moet mijn kledingkast uitgedund worden. Het leek me een leuk idee om een closet sale te houden. Alle kleding mag weg voor kleine prijsjes. Op deze site United Wardrobe heb ik een groot gedeelte van de kleding staan. Om daarop te reageren moet je een account hebben. Mocht je dit niet hebben, weest niet getreurd. Er is ook een andere manier om vragen te stellen. Ik maak een speciale pagina op mijn blog waar je kunt reageren. Ik hoop dat ik zo andere meiden blij kan maken met mijn kleding. 

Liefs, 
Naomi

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je reactie!